SÅ er der DOMMERFORDELING til Ringsted

Den er der NU !!! :smiley: [bigloony]

jepper - kan findes her :slight_smile: http://www.darak.dk/Udstillinger/2008/R … deling.htm

ihh hvor sommerfuglene i maven efterhånden vokser sig store!! :slight_smile:

også i min lejr er sommerfuglene ved at melde sig… det er første udstilling hvor jeg ikke bare er tilskuer og selv om jeg har fået vist en show-vask og fået prøvet en selv - så har jeg den onde mavepine ved tanken om en kikset vask…

så de sommerfulge - de er på størrelse med kalkuner :slight_smile:

Lørdag skal jeg have en nybegynder på 5 kg med (og jeg har halvdårligt håndled, så det skal nok gå godt :S ) og søndag skal jeg have en med, der blev afvist i dyrlægekontrollen sidst - og han har stadig hævede lymfekirtler. Ifølge min dyrlæge vil han sandsynligvis have det resten af sit liv som en konsekvens af, at han har haft calici. Men sidst mente de, at det betød, han havde calici :S

Så det kan da godt være, hans udstillingskarriere ender med at blive kortere end forventet - vi får se. Lidt nervøs for søndag er jeg i hvert fald.

jeg er ret nervøs for om dommerne laver der trick jeg så en lave i korsør…

der står en flok med STORE mcoer - er ikke sikker på klassen men små var de ikke -. og man kan se at de begynder at blive tunge…

alle er linet op og er blevet bedt om det af dommeren - men vedkommende tager sig gooooooooooooooooooooooooooooooooooood tid… og efter 10-15 minutter finder dommeren endelig på at begynde at fokusere på bedømmelserne…

det er godt nok tungt at stå med en mco i den størrelse i 15 minutter uden at der sker en skid…

det håber jeg sgu ikke de finder på her… mine 8 md drenge er hhv 6.5 kg og 5.2kg så de er ikke just miniputter… jeg tør slet ikke tænke på deres kampvægt når de blver voksne…

Jeg har også maven fuld af kæmpe sommefugle… puha det er over 1 år siden jeg har været på udstilling med en af mine kattte…

Miss T det kan nu også være tungt at står med et lille pus på 2 kg, i ca 10 minutter… især når det lille pus, synes at, det er ret så kedeligt at, hænge der og dingle. :stuck_out_tongue:

Og vi skal ha fornøjelsen af Charles Spijker (NL) om lørdagen :stuck_out_tongue: - og Jette Eva om søndagen -uha

Veikko Saarela til mig og Wulfi. :slight_smile:

Nu må jeg altså snart huske at ønske ham Saetre, jeg ville så gerne prøve ham. [bigloony]

jeg har været den heldige vinder af Saetre om søndagen - jeg vil da tro jeg er heldig for jeg har fået den der “ej hvor er det snyd - vil du ikke bytte” et par gange…

så jeg vil da tro det er godt :slight_smile: jeg glæder mig da til at se ham in action så at sige :slight_smile:

Han er så dejlig og behagelig i sine bedømmelser, har været oppe ved ham før.
Så det er da bestemt en glæde at jeg har “vundet” ham igen.

[bigloony] det er nøjagtig 10 år siden (1998) jeg oplevede Raimond første gang. . . og jeg må sige, hans måde at bedømme og håndtere kattene på, har faktisk ikke forandret sig -thumbs han er dog blevet lidt tyndere i toppen :slight_smile:

jooooowwwww . . . glæd I jer bare, så vil jeg prøve at tage det roligt, når Jette Eva lukker kæften op på min kat -uha

Enig -thumbs Ja, samme her. Hvis det er mig ryger han altså på gulvet imens. Min dreng på 11 mdr og 8½ kg kan jeg baarre ikke så med i så lang tid. :stuck_out_tongue: Og har foriøvrigt opgivet at holde ham strakt ud som det er meningen, tror simpelthen at det gør ondt på ham, (han klager sig og er urolig hvis jeg prøver derhjemme) og så vil jeg ikke gøre det.

Lige præcis de der “kalkuner” gør det hele så nemt og afslappet med korthår :stuck_out_tongue: