Så er der dømt spam

Nu er det vist på tide, at I får alle vores skønheder at se…vi har jo andre misser end Lucky -høhø

Mulle 9 år…på dette billede kan man se at hendes højre forben er udadroteret pga. gammelt brud -love

Thit 9 år…min lettere overvægtig dejlighed -love

Vildmis ?..fyren som bestemte sig for at bo her -love

Dr. Dre 3 år…min blide dreng -love

Queenie 3 år…min smukke arrigtrold -love

Shady 3 år…min minimis der foretrækker udelivet -love

Missy 1½ år…missen der knurre af alt hun møder…døre, stole, misser, mennesker -love

Tiffa 1½ år…min spinkle blide pige -love

Don 1½ år…min meget sky dreng -love

Turbo 1½ år…drengen som har ild i måsen -love

Tupac 1 år…drengen der talte for meget -love

Findus 10 mdr…min halve bjørn…6.6 kg -uha -love

Lucky 11 uger…min lille rosin -love

-uha sådan en flok fylder vist -høhø

Hvor er de dejlige med deres forskellige personligheder :slight_smile:

Noget siger mig, du har en fable for sort/hvide katte :stuck_out_tongue:
Sikke en dejlig samling -forelsket
Den lille Lucky er en tro kopi af min ene plejekilling (som blev her). Min har bare en lille-bitte sort plet, som ligner en bussemand. Jeg prøvede at fjerne den, da han var lille, men den sad fast.

PS: Det passer ikke. Det er hans bror Otto (som også blev her), der har “bussemanden”.
Simba er helt magen til Lucky.

Sikke skønne misser. Og dejlige billeder. -love -love

Nøøøj, hvor er de dog smukke. -love -forelsket -love -love

Hvor er de bare dejlige…kan kun sige som Mega…du har en svaghed for sortoghvid

Men det gør dem jo ikke mindre dejlige…

Skønne billeder

-forelsket tak allesammen for de pæne ord.

Syns lige, at jeg vil nævne, at det er altså ikke med vilje de 11 af dem er sorte/hvide men jo jeg er vild med sorte og sorte/hvide katte. Mulle og Thit var bevidste valg. Men at alle de killinger vi har fået…8 stk…alle på nær 1 er blevet sorte var bestemt ikke planlagt :smiley: …og selvfølgelig var det den enlige blå/hvide killing min svigermor faldt for…at de alle er sorte har dog en fordel…gæster her i huset tror kun vi har et par katte, idet ingen kan se forskel på dem, de ser kun en sort kat, at det så er en anden det fanger de ikke :smiley:

Hold da op en masse dejlige sort/hvide misser du har, hvor er de skønne. Mine første var også sort/hvide -forelsket -forelsket -forelsket

Nå ja, ikke at forglemme Findus og Lucky -forelsket -forelsket

Åhhh… Anne, de er bare så skønne alle sammen -lovelove -lovelove