Så er der en frisk opdatering på Cinna og Bettefisen

Der er sket en masse mirakler siden Bettefisen flyttede ind her. Cinna lader ham tumle og “jage” hende :yikes: når de er ude i haven (under opsyn af mig)
Og idag så gav Cinna ham den bette reje nogle slik på hovedet!!! :thumbup::rock:
Jo, hun brummer af ham og taler grimt til ham, men som regel så har han fortjent det. Han kan godt være en lille pestilens fra tid til anden. Man er vel en killing med stort K. De spiser regelmæssigt af samme skål/tallerken. De kan godt sove i nærheden af hinnanden, men de bliver aldrig bunkekatte det er helt sikkert. Han sover ofte steder Cinna ikke gider sove og omvendt. :slight_smile:
Bettefisen går desuden osse under navnet Houdini da han fandt ud af hvordan man åbnede kattelemmen så han kunne komme ud…meeeeen ikke hvordan man kommer ind igen når man nu var så smart og låse sig selv ude…:dokdok:
Dog så er der blevet sat en effiktiv stopper for det nu. :muhaha:
Men inden vi fik sat en stopper for det så var han for noget tid siden oppe i vores troldetræ og jamrede noget så forfærdeligt om at han ikke kunne komme ned. Nå, jeg står op og går ud til ham. Jeg vidste på det tidspunkt ikke hvor han befandt sig, kun at han pev ynkeligt. Jeg kommer ud og da jeg nærmer mig træet så ser jeg ham hoppe ned og hilse på mig. :dokdok:
Man skulle tro at han kom med al den lyd for “bare” at vise mig han var kommet op i træet og at han ville vise mig at han da osse kunne komme ned igen.:argh: Man bliver hevet ud af sin skønne søvn for bare at se sin misling lave akrobatik ude hvor han for det første ikke burde være. :regler::dokdok::doh:
Han har givet mig mange grå hår på den konto. Men som sagt det problem er nu løst. Det var bare den rigtige kattelem der skulle låses.

Cinna mener helt klart det er hendes pligt gå med ud på badeværelset hver nogen går derud. Det er ikke altid det er lige velkomment, når man står i det bare ingenting og ender med en 3,5 kg kat på skulderen/ryggen…hun rammer nemlig ikke altid plet. Men vi elsker hende alligevel. Bettefisen er heldigvis holdt op med at kravle op op ad bukseben…han fik mig opdraget til at enten tage ham op så han kan se hva jeg laver eller stille en skammel/stol ved siden af.

Nogen gange så forsvinder Cinna og bliver erstattet af en 6 årig killing…der sidder jeg ofte og tænker “hvem er du og hvad har du gjort af min kat!” Man skal bare vifte med et langt græsstrå og så er Cinna på banen! Hun kan virkelig flytte sig når det stikker hende og hun tager gerne lidt et-tag-fat med ham den bette, uden at hvæsse eller knurre af ham! :thumbup:
Jeg tror at den ene ville mangle den anden, hvis en af dem forsvandt. Cinna ville ikke have en irriterende rod rendende efter sig, som hun kan knurre og hvæsse af, og han ville ikke have nogen og drille. De er ved at være som pot og pande…og dog ikke helt endnu. Jeg tror det kommer når ham rejen er blevet lidt ældre. :slight_smile:

Lige nu har de en slags turnus med at Cinna tilbringer det meste af dagen med mig og Bettefisen tilbringer så natten i fodenden af min seng. Bettefisen er desuden osse blevet rigtig god til at placere sig lige hvor man går så man enten kommer til at sparke til ham eller snubler/danse-agtigt over ham. Han har næsten formået og for mig til at falde ned af trappen. Han er osse rigtig god til at sætte sig liiiiige der hvor man skal sætte sin fod på trappen. Det resulterer i at man står og prøver at hitte ud af hvor man nu skal sætte foden, uden at falde på næsen først, mens man holder øje med den lille rod og om han nu osse flytter sig til siden eller ej.
Han brugte på et tidspunkt mit knæ som kradsebræt, jeg har stadig ar på knæet efter det, og han gjorde det kun den ene gang. :høhø: Det var vist noget med at jeg skreg temmelig højt og viftede ham ned i en vis fart. :tihi:
Og I skal da ikke snydes for nogle billeder jeg fik taget sidst jeg var i haven med mittetatterne.

Bettefisen (Ignorer venligst den grimme fod i bunden af billedet :høhø:)

Cinna fandt noget der dufter skøøøøøøøønt! :tihi:

Termitten med en fjer. (som ikke rigtig kan ses på billedet. Jeg beklager kvalitetten, men zoom funktionen er ikke så god på min mobil.)

Et nærbillede af min dejlige Bettefis. Jeg er helt vild med hans udtryk! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Rosalina den skønne stribemittetat. :love2:

Igen et billede af skønheden.

Det her er en af de rigtig gode billeder af banditten. Han havde lige haft en krudt-tur og var stoppet op. Er det noget under jeg er forelsket? :inlove::love2:

Her kommer det lille lyn!

Lidt leg med søsser.

Lidt mere leg. Og Cinna lader sig ikke mærke med at de to tonser lidt rundt over hende. Bare hun ikke skal være med!

Leg under bænken

Jeg nåede lige at snuppe det her inden han for på Termitten eller Tron. De to ligner hinnanden så meget at jeg ikke kan huske hvem af dem han sprang på…

…og I skal da heller ikke snydes for at se den sorte panter i aktion :slight_smile:
Nå, det blev til liiiiiiidt flere billeder end jeg havde regnet med… :uha:
Tråden kan bare blive flyttet hvis det er. :slight_smile:

Nååå, hvor er de fine, alle mittetatterne! Han er da en stor fyr, ham Bettefisen :høhø:

Det er han da :slight_smile:
Og tak for komplimenten :wink:

Haha, jeg elsker det billede hvor de sidder på stolen og “slåsser”… Katteleg, altså, det er så sjovt at se!

Det er det helt klart!:smiley:
Man får et smil på munden af at se den slags og især hvis den ene får bøllebank :slight_smile:

Ser da ud til de er blevet rigtig fine venner :smiley:

De er da ihvertfald godt på vej. :slight_smile:
Cinna gider dog ikke lege indendørs, hvilket Bettefisen ikke rigtig forstår. Men det kommer vel.

Her er nogle billeder fra i aftes da jeg gik i seng. Miraklernes tid er ikke ovre endnu! :thumbup::rock:

Se lige hvor tæt de ligger!!! Og uden lyd endda! :yikes::hjerte::wehuu:

Det her var det aller tætteste han måtte ligge for dronning Cinna. :inlove: Så han måtte godt komme tæt på, men så heller ikke mere. Lidt kongelig skal man jo være :wink:

Man kan ikke li blitzen! Ikke at jeg under ham noget at få det i fjæset. :ups:

“Se hvor lækker jeg er, mor!” Jeps, jeg ved det udemærket godt at han er en lækkermås :hjerte::inlove::wehuu:
Det var så det for nu. :slight_smile:

Jeg tror Bettefisen bliver en god harejæger en dag, hvis han altså får muligheden for at jage sådan en :wink: fordi han kan immervæk løbe!!! :uha:
Man når lige og dreje hovedet og få sekunder efter er han i den modsatte ende af haven.
Cinna har jeg fundet ud af ville helt sikkert være en rigtig god musejæger da hun bemærker meget små bevægelser og er lynhurtig vendingen. Der er Bettefisen dog lidt mere langsom eller knapt så god. Han kan godt lave hurtige vendinger, men ikke lige så gode som Cinna.