Så er der jumlinger :)

Onlinefødsel er det jo ikke helt, for de kom til verden i går aftes :slight_smile:

Men IC DK Robdrups Askja og DK Toonscats Jumanji - aka Snus og JumJum er blevet forældre :hjerte::hjerte::hjerte:

Snus

JumJum

21.50 fødte Snus den første og omkring 0.30 blev den sidste født.
Fire fine unger er det blevet til, de tre med striber og den sidste er uden.

Snus er en meget stolt mor - og Jum var mere interesseret i hans morgenmad end i at høre om hans børn :smiley:

Stort tillykke med firlingerne :blomst:

Tillykke. Selvom der ikke er billeder endnu er jeg sikker på at de alle er vildt søde.

Tillykke med dem :slight_smile: vi glæder os til billeder :smiley:

Ihh stort tillykke Pia :flag:
Dejligt at det er gået godt, glæder mig til at se billeder af de små. Skønt at der er billeder af de stolte forældre. Det kan jeg nemlig rigtig godt li’ :ok: at man kan se bare et enkelt billede af både farmand og mormis :hjerte:

Tillykke med snusjumlingerne.

Stort tillykke med killingerne, jeg glæder mig til at se billeder :flag: :flag: :flag: :flag:

Der skal nok komme billeder, men lige nu skal Snus og ungerne have fred og ro til at lære hinanden at kende :slight_smile:

Tillykke :slight_smile:

Og hvor sjovt at der kom en uden striber!

Endnu engang tillykke med dem :flag:

Tillykke med Snuslingerne :flag:

Stort tillykke med mislingerne :flag: :flag:

Med så smukke forældre, kan det jo kun blive lækre smålinger :hjerte: Glæder mig til at følge dem :slight_smile:

:flag::flag::flag::flag: Tillykke med bebserne! Glæder mig til at se billeder :slight_smile:

Stort tillykke! :flag:

Melder mig i koret der glæder sig til billeder. :høhø:

Tillykke med 4-lingerne

:slight_smile:

Stort tillykke med de 4 :inlove:

Stort tillykke med de fire Snus Jumlinger :blomst:

Stort tillykke med firlingerne. Jeg glæder mig til at se billeder. :stork:

Tillykke :stork: :stork: :stork: :stork:

Stort tillykke med firlingerne :stork::stork::stork::stork: