Så er der kun tilbage at håbe..!

:kryds: :kryds: :kryds:

Så er vi kommet hjem fra internatet…
Og tror I ikke det skete igen da jeg kom derud? Jeg gik ind - så en kat, og forelskede mig. Hun smed sig op af hegnet og ville bare kæles… :wehuu:

Hun er lige blevet sluppet løs - Pelle synes IKKE hun er dejlig (endnu!). Han vibrere helt vildt… - det har han ALDRIG gjort før!!

Isabella er helt ligeglad… Nå ja, det har vi allerede døbt hende - hun er gudesmuk… Billederne af hende er desværre ikke så gode :frowning:

Hun er semilanghåret - men helt klippet ned på maven (Pjusket) fordi hun havde haft nogle hårullere på maven. Også er hun rød :slight_smile:

Men nu må vi håbe Pelle kan lide hende…

:kryds::kryds::kryds:

Tillykke med hende :ok:

kommer tid kommer råd…det skal nok gå…tving dem ikke til at være sammen men respekter at de ulmer lidt i krogene…det er ikke altid lykken at skulle dele …længere er den ikke…
og tillykke med hende…glæder mig til billeder

[quote=haneben;395547]kommer tid kommer råd…det skal nok gå…tving dem ikke til at være sammen men respekter at de ulmer lidt i krogene…det er ikke altid lykken at skulle dele …længere er den ikke…
og tillykke med hende…glæder mig til billeder[/quote]

Ja, lige nu får de lov at gå rundt lidt hver for sig som de vil… Pelle har været helt henne ved hende… Hun er fuldstændig ligeglad :slight_smile: Pelle er den der er lidt usikker. Hun er hoppet op på en stol og sover lidt.:slight_smile:

husk jo mere afslappet DU er jo mere afslappet og ufarligt er det for misserne…lad som om intet er hændt…NO BIG DEAL…

Held og lykke med sammenføringen :slight_smile:

Det er det bedste jeg kan gøre for nu :slight_smile:

Tillykke med hende :slight_smile: Hun ser rigtig sød og dejlig ud :wehuu:

Ih, tillykke med den lille Isabella! :yah: Hvor ser hun bare dejlig ud. :inlove:
Jeg håber at Pelle snart accepterer hende, så de kan blive super gode venner. :stjerner:

Tillykke med hende - hende kan Pelle da ikke modstå ret længe!!! :inlove:

Tillykke med hende! Hun ser sød ud :smiley:

Krydser fingre for at Pelle snart finder ud af, at hun ikke er så farlig endda … :slight_smile:

Pelle er lige i gang med at spise aftensmad… Isabella suser rundt og gnubber sig op af alt… Er det almindeligt? Er det for at tingene kommer til at dufte af hende? Eller…? Omvendt? Eller er hun bare i nusse humør?

Hun vil rigtig gerne tales med… Og jeg havde endda børsten fremme - de vidste ikke derude hvor meget børste hun var vant til, da de jo bare har klippet hende ned… men hun kunne godt lide den. Regner med at fortsætte med børsten fre nu af, så er hendes pels stadigvæk halvkort jo :slight_smile:

Hun afsætter duftmærker når hun gnider sig op af ting, så hun fortæller i hvert fald klart, at hun er flyttet ind :thumbup:

[quote=Abaddon;395655]Pelle er lige i gang med at spise aftensmad… Isabella suser rundt og gnubber sig op af alt… Er det almindeligt? Er det for at tingene kommer til at dufte af hende? Eller…? Omvendt? Eller er hun bare i nusse humør?

Hun vil rigtig gerne tales med… Og jeg havde endda børsten fremme - de vidste ikke derude hvor meget børste hun var vant til, da de jo bare har klippet hende ned… men hun kunne godt lide den. Regner med at fortsætte med børsten fre nu af, så er hendes pels stadigvæk halvkort jo :)[/quote]

Ja, hun duftmærker sit nye teritorie :slight_smile:

Tillykke med hende :slight_smile:

Hjertelig til lykke med det smukke dyr.

De skal nok blive glade for hinanden.

:wehuu::wehuu:

Katte sætter duftmærker…:slight_smile:

[quote=Abaddon;395655]Pelle er lige i gang med at spise aftensmad… Isabella suser rundt og gnubber sig op af alt… Er det almindeligt? Er det for at tingene kommer til at dufte af hende? Eller…? Omvendt? Eller er hun bare i nusse humør?

Hun vil rigtig gerne tales med… Og jeg havde endda børsten fremme - de vidste ikke derude hvor meget børste hun var vant til, da de jo bare har klippet hende ned… men hun kunne godt lide den. Regner med at fortsætte med børsten fre nu af, så er hendes pels stadigvæk halvkort jo :)[/quote]
Det lyder som om, hun er ved at flytte ind :tihi:

Hun er i hvert fald flyttet ind på mig:tihi:

Sidder i sofaen… Og hun kom hen og satte poterne op… Jeg løftede hende resten af vejen også smed hun sig ellers. Så nu har hun fået den store børste tur - er I tosset man kan få meget pels af sådan en kat :høhø:

Tillykke med den nye kat, hun ser skøn ud.

Pelle skal nok blot have lidt tid

Stort tillykke med smukke Isabella - hun ser bestemt dejlig ud.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hun er sød :inlove: