Så er der kun tilbage at håbe..!

Sikke en farve og temperementet er da helt i TOP…Intet er bedre end en mis der kaster sig på skødet af en

Hvor er det bare typisk for tøser: De flytter ind, inspicerer omgivelserne og begynder omgående at sætte sit eget personlige præg på det nye hjem. :høhø:

Drengene, de skal helst have noget godt at spise:tihi:

Stort tillykke med hende!

Kan godt forstå at hun kom med jer hjem.

Hjertelig tillykke med hende.

Pelle skal nok blive vild med hende.

Ja, jeg har jo to fra internat, så kan kun støtte det valg. :slight_smile:
Jeg håber Pelle og Isabella snart finder ud af det sammen.

Stort tillykke med den smukke pige :hjerte:

Tillykke med smukke Isabella - hende skal Pelle nok blive glad for :wehuu:

Hun har sovet i vores seng i nat :inlove: De hvæser lidt af hinanden i dag, men hun bevæger sig frit rundt.
Nu er vi bare løbet ind i et uforudset problem :uha:

Jeg troede faktisk at de på internatet ordnede ALT. Men Isabella har så lange klør at de sidder fast i gulvtæppet når hun går :confused:

Så nu må vi se, jeg har aldrig klippet katteklør før, men det må jeg jo så forsøge mig i -what

tillykke med den fine mis - hun ser godt nok dejlig ud. kan godt forstå hun bare måtte med hjem

Stort tillykke med den fine missepige …Hun skal nok få smeltet Pelle’s hjerte :slight_smile:

Abaddon - Husk de skal klippes på modsatte led end af menneskenegle, hvis du forstår? Altså at spidsen skal klippes så når poten er lodret, så skal de klippes vandret?

Og tillykke med din nye pige, dejligt at de vist er ved at finde ud af det sammen.

Stort tillykke med din smukke misse-pige :inlove:

Ja, katteinternat er et farligt sted, for man har jo lyst til at tage dem alle med hjem :S…

Jeg er sikke på, dine to misser nok skal finde sammen, når det først er gået lidt tid :thumbup:

Hvor er hun smuk

:(Har brug for de gode historier om katte der har hvæst og været sure i flere dage også er blevet gode venner… :frowning:

De hvæser stadigvæk af hinanden… Og det er ikke blevet bedre. Eller - de kommer helt tæt på hinanden nu og har slået ud efter hinanden :ked:

Michael er ikke sikker på hun passer ind her - men det er fordi han synes hun FOR KÆLEN -what

Jeg har kun med Bamse og Hermie :wink:

Hun kom ind hvæsede af Bamse. Og gjorde sig selv til dronning. Bamse var skræmt og knurrede af hende.

Idag ca 1 uge senere ligger de op og ned af hinanden :slight_smile: ikke for tæt . Bamse tolerer hende nu, og hun ville helst bare gerne helt tæt på ham :slight_smile: <3

Det skal nok gå alt sammen. Giv dem noget tid :slight_smile: Det en stor omvending for Pelle :slight_smile:

Det hele skal nok gå… Da Aslan kom hertil, var der hvæsen og sprutten og lange ud efter hinanden… Troede heller aldrig at Liam og Aslan ville acceptere hinanden… godt og vel 3-4 dage kunne de acceptere hinanden… Og den dag idag, er der masser af lege og slåskampe :thumbup:

[quote=Abaddon;396372]:(Har brug for de gode historier om katte der har hvæst og været sure i flere dage også er blevet gode venner… :frowning:
Dage - Der kan være tale om flere uger.
Du kan lette processen noget ved at gnide dem på kinderne og flankerne, før den ene og så den anden. Så overføres du deres dufte på hinanden.
Husk også, at fælles leg og godbidder samler tropperne.

De hvæser stadigvæk af hinanden… Og det er ikke blevet bedre. Eller - de kommer helt tæt på hinanden nu og har slået ud efter hinanden :ked:
Det er bare et spørgsmål om tid, før de er gode venner.
Jeg er sikker på, at hvis hun kom væk igen, så ville han gå og lede efter hende.

Michael er ikke sikker på hun passer ind her - men det er fordi han synes hun FOR KÆLEN -what[/quote]
Den sidste bemærkning er vel en joke? :?

Her gik der flere måneder, før mine var færdige med at se hinanden an… eller rettere sagt, inden hystaden Nugga var færdig med at se Billy an. I dag er de de bedste venner, og Billy er blevet Nuggas støtte i mange ting. Min sammenføring var ekstrem og imellem to voksne katte - men et eksempel på, at man ikke skal gå i panik for hurtigt :slight_smile:

Giv tid - det skal nok komme med dine. Selvfølgelig skal de lige gå og hvæse lidt af hinanden og småskændes om, hvem der skal først til madskålene, sovepladserne og hænderne… de har jo ikke bedt om, at de skal være hinandens bedste venner, så det skal de lige lære først :slight_smile:

mvh. tina

Pelle er cirka 10-11 måneder ig hun er 2½-3 år… Det er måske derfor.

Jeg gruer allerede for når vi får en bette om en måned :uha:

Det er sjældent “bare lige”, at sætte to voksne katte sammen. Som oftest skal man forvente et par uger, før de accepterer hinanden. Det afhænger meget af, hvor territorial de enkelte katte er - jeg har flere gange hørt om katte, der aldrig lærer at acceptere hinanden helt.

Det er langt lettere med killinger, der går som regel højst et par dage, før den er accepteret.

Men tillykke med hende.

Jo mere naturlig og normal de tobenede opfører sig, des hurtigere går det. På den måde signalere man at alt er som det skal være. Er man nervøs og vogter over hvert eneste skridt kattene tager, så smitter man kattene. Min erfaring er at man forsætter de daglige gøremål og rutiner …Og KUN griber ind, hvis det bliver alvorlig. Din Pelle skal ha’ lov til at fortælle at det altså var ham der var der først, så lad dem bare hvæse og sprutte lidt efter hinanden - Det er der ingen katte som tager skade af :slight_smile: