Så er der lidt billeder af tennisboldene - beklager spam

Årh hvor er de fine de små… eller nej, for at være ærlig så synes jeg faktisk hverken katte eller hunde er ret kønne når de popper ud, men hold da op hvor er de bare små og nuttede og skønne!:hjerte:
Ville gerne begrave min snude ned i sådan en flok små bamser :wehuu:

Stort tillykke med dem. Og godt gået hundemor :hjerte::ok:

[QUOTE=Annette O;728619]
men det KUNNE også være fuglebolde (der hænger ude om vinteren), så madglad Emma er, så skulle de måske opkaldes efter fugle???

Dompap, kødkælk, vipstjert, gråspurv, blåmejse, musvit, guldbryst …
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/QUOTE]
Du får ALDRIG solgt en hvalp med det navn… :stuck_out_tongue: :tihi:

Er du sikker på det?? :stuck_out_tongue:

Skønne billeder. :slight_smile:

Og apropos navne, så kan alt sælges. Selv DKNaturell’s Robbie Røvskæg er vist blevet solgt… :smiley:

Hvor er de skønne - uanset navn, så ville jeg bestemt godt have sådan en…

Og endelig ikke beklage. Mere spam af den slags er mere end velkommen.

de er vidunerlige!!! jeg ER solgt!!!

og hundemødre har bare det der HELT særlige blik…

hvor er du heldig Annette - kan godt forstår du er meget meget stolt!!!

:kram:

:wehuu::wehuu:

Jeg kan dufte dem heeeeelt til Nees :lovelove:

Tak for kikket af nogle smukke hvalpe
Og du har ret…Emma ser bare dejlig ud på det foto.!!

Hva Anne kan jeg besøge dig om 8 uger og hilse på en ny hvalp? Jeg tror ikke Freja vil brokke sig

NO WAY Line… Der går mindst 10 uger :stuck_out_tongue:

(pst. Henning sagde det skulle være en dreng for så kan han hedde THOOOOR - hvilket jo passer til Freja :tihi: )

[QUOTE=Anne Korsbakke;729132]NO WAY Line… Der går mindst 10 uger :stuck_out_tongue:

(pst. Henning sagde det skulle være en dreng for så kan han hedde THOOOOR - hvilket jo passer til Freja :tihi: )[/QUOTE]

Jamen søde Anne. Jeg kan huske da du sagde, at du VIRKELIGT ønskede dig en lille klon af Emma…

Problem solved…

Mød Thor: En klon af sin mor

Hvor er de fine, og du spammer bare løs, for selvom jeg ikke magter hund i mit eget hjem, så nyder jeg stadig at se på dem. :slight_smile:

Åh hvor er jeg vild med dem, har nu set billederne min 20 gange, de er altså skønne og nu der ingen brindle eller merlekin er, så tør jeg måske komme og nusse hele banden, hvis du invitere til hvalpenusning engang

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;729242]Åh hvor er jeg vild med dem, har nu set billederne min 20 gange, de er altså skønne og nu der ingen brindle eller merlekin er, så tør jeg måske komme og nusse hele banden, hvis du invitere til hvalpenusning engang

MVH
Gitte[/QUOTE]

Øøøøhhhhhm Gitte - halvdelen er altså Brindle :stuck_out_tongue:
Men jeg inviterer gerne å hvalpenus om 5-6 uger, så er de ABSOLUT sødest og sjovest

Åh nej da, syntes de alle så tricolor ud. Uhh Jamen så ved jeg ikke om jeg tør, slet ikke hvis der er brindle piger… Uh altså Anette, hvor er du heldig med sådan en kurvfuld og ikke mindst smukke mor Emma

MVH
Gitte

Ja jeg fortsætter lige mit spam :ups:

Her er de enkeltvis:

Dreng 1 - en total klon af Emma. Han har brindle points

Dreng 2
Meget symmetrisk i blis. Tricolour brindle points på kinderne og ører

Pige 1
Hun har utroligt meget hvid i hovedet. Er tricolour

Pige 2
Flot tricolour. Meget symmetrisk

Pige 3
Brindle points på kinderne og en sjov trekant i nakken. Har de SØDESTE ½hvide ører

Pige 4
Asymmetrisk i aftegningerne. Tricolour.

Pige 5
Brindle points på kinderne og en sjov hvid streg over ene forben

Skal nok (prøve at) stoppe nu :ups:

Du spammer bare ss Nåer var helt bange for der var nogle som var helt brindle ss uh pige 3 og 4 er lækre - det er de nu alle, sikke en flok skønheder

MVH
Gitte