Så er der nyt fra Timmendorf udstillingen

Majbritt P har ringet hjem -høhø -høhø

Min Maistro er blevet EX 1 -love men tabte BIV til en flot voksen Hankat -thumbs men han skal op senere til dommeren igen han vil se ham til Nom -thumbs og så må vi se om suttefjæs skal en tur på scenen, eller der er for mange flotte Bimser og Bamser -jegkrydser -jegkrydser

det sku da et flot resultat,stort tillykke herfra fra mig og alle mislingerne

-bananer -waytohot

ja det eret flot resultat, og jeg fornemmede klart en svævende glad ejer [bighappy]

Nu venter jeg spændt på at hun ringer igen, og så skal jeg se om hun har flere danske resultater -felixsylvester

Maistro vand Nomineringe så han skal på op på podiet -bananer

Majbritt er klart helt oppe i skyerne, hun er bare såååååå glad, og det er jeg selvfølgelig også, men der er jo altså mange smukke ungdyr han nu skal kæmpe imod -jegkrydser -jegkrydser

Men kæmpe flot at komme dertil -forelsket -forelsket -forelsket

Stort Tillykke

fra en kæmpe stolt farmor -ked -ked -sorry -weee -weee -weee

Jubbie, det er bare så godt, Men han er jo også en rigtig smuk og utrolig dejlig dreng, han har jo alt det der skal til…

heja danmark,flot flot gået krydser fingre

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

bliver vildt spændende at følge da -kaffe -kaffe -kaffe

Jubbie, det er bare så godt, Men han er jo også en rigtig smuk og utrolig dejlig dreng, han har jo alt det der skal til…[/quote:jd7qx5v3]

Tja som opdrætter er der altid noget du mener kan være bedre, men det tyder da snart på med alle hans fine resultater at han må være god -fløjte -lovelove -savle Biv i Odder og nu denne gang en NOM. :smiley:

Bare synd Brian sidder herhjemme, når hans dreng skal op -sorry

SUPER GODT GÅET & STORT TILLYKKE (til jer begge) :smiley:

ÅHHHHHH hvor er det godt!!!

HOP HOP HOP HOP

STORT TILLYKKE MED GUFFEBAMSEN - han er altså også død lækker!!!

Super godt gået…

Så må mor og bedste være stolte :D:D

Stort tillykke og masser af -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

tdc nettet er ned i Tyskland så jeg kan ikke få nyheder fra show øv

Men mon ikke drengen " kun " får lov at gå ned igen, har hørt at Fribanikos fine sorte dreng også er dernede, og føj hvor er han lækker -jegkrydser -jegkrydser

-wow Det er da flot - stort tillykke -bravo

Så kom der resultater -forelsket -forelsket

Maistro tabte på scenen 4-2 til den flotte sorte dreng fra Fribanikos, men at han fik 2 stemmer -uuh -uuh -forelsket

-gruppekram -gruppekram -bananer -bananer

haneben er også dernede og hun slæbte lige sin kat Tango med for sjov -sorry
Tango BIS -SJOV Box -SJOV og ydermere 3 best of best -SJOV

haneben herfra et rungende og klingende Hurra

sådan skal det gøres.

-storrespekt -storrespekt -storrespekt -bananer -bananer -bananer

Ihhh Hvor Supert - Stort tillykke til alle her fra -partytime -bananer -storrespekt

MVH
Gitte

Sådan skal det gøres… HEY go Tango…
Haneben STORT TILLYKKE

Jeg bliver altså helt rørt over det. Hvor jeg dog glæder mig på både Majbritt og Bentes vegne. Åh, hvor er det altså bare godt for dem.

Enig -thumbs

Hov der skete lige et uheld . . . så den kommer lige her - den rigtige -rofl

Så så Karen - nu ikke alle de der smilies . . . -joker .bare fordi du er glad

TIL LYKKE TIL LYKKE . . . det er ski da ikke til at holde ud . . . -hop

-shhhh Lotte du må ski da ikke sladre om min glæde -forelsket

men det er nu Bentes smiley der fylder mest men helt ærligt hende og Tango har da fortjent det -shhhh