Så er der små Chillie skovtrolde

Chillie min smukke tortie pige med hvidt… Fødte i går 3 smukke skovtrolde…
der er 2 drenge, en rød og en tja sort spotted med hvidt. og så en sort spotted pige… -love -love

de hat nu nogen pæne vægte ved fødselen vejret de to mørke 94 og 95 gr og den røde 102 gr nu er alle kommet over de 100 gr… -love -love

Tillykke med den Hanne. Jeg glæder mig til at se billeder når den tid er.
Evt. kunne du lægge et billede ind af den stolte mor? (Så man kan se hvem af dine der har fået killinger :slight_smile: )

Stort tillykke med de små nye -love -love

Glæder mig til at se dem,når tid er :slight_smile:

Igen STORT TILLYKKE med de små vidundere. -love

Tillykke med de bette nye trolde -love …glæder mig til de første billeder -forelsket

Tillykke med de små mus…jeg medsender lige en lille nullerputseng så de kan puttesove i den (fra de er omkring 7-8 dage anbefales ikke før) når mormis skal have en tissepause. -høhø

Eji tak… det bliver de helt sikkeret glæde for…

så synes jeg da lige jeg vil vise et par fællesbillder, af den smukke og stolte missemor og de små trolde
-forelsket

-love -love -love -love

-føzda -føzda -føzda -føzda

stort tillykke med de smukke små mislinger [bigloony] [bigloony]

Nåååååååååååååååå nogle dejlige billeder -forelsket de er godt nok skønne Hanne -love

Åårh - hvor man bare smelter over sådan nogle små tingester -love
Og wow, sikken en overgang mellem rød og sort på mormissens næse -uha -forelsket

Hej Hanne

Stort tillykke med de smukke killinger:)

-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket nåhhhh hvor de nuttede lige til møzze på -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

-love Tak alle sammen… Sidder også bare og kikker på dem… Enderlig blev det min tur til små trolde

Eva… Ja, er hun ikke bare smuk…

Hanne - Jo hun er - slående smuk :slight_smile:

-waytohot og -lovelove og -forelsket jøsses de er fine og mormis er da helt vidunderlig smuk.
Hvis jeg nogensinde skulle have en tortie må hun gerne se sådan ud farvemæssigt
Brita
nb…dine senge er syet og pakket…også mislingenullerputsengen [bigloony]

kæmpe tillykke hanne. du ringer bare hvis du har brug for en til at nusse dem… :smiley: :stuck_out_tongue: :slight_smile:
jeg kommer med glæde.

TIL LYKKE med de små troldebasser. . . . de er da helt vidunderlige . . . . og hvordan pokker skulle de dog blive andet, med den MISSEMOR -forelsket -forelsket -forelsket

Åhhhh hvor hyggeligt!!!

Stort tillykke med familieforøgelsen :slight_smile:

Ihh tillykke, hvor er de dejlige -love -love -love -love

Også stort tillykke fra mig. Hvor er de bare rigtig dejlige -forelsket og sikke en flot mormis -forelsket