Så er det i morgen

at miss t og celina kommer og besøger os… og iiihhh hvor vi glæder os herhjemme. der skal lures i bonnie og der skal tøsehygges. og tager jeg ikke fejl skla de to nok også nusse med mine cooner. og tror også de to katte glæder sig til at blive nusset. [bigloony]

jeg glæder mig i hvert fald til at se jer to og lære jer bedre at kende. håber vi får en hyggelig dag (hvilket jeg bestemt ikke er i tvivl om - kan man andet med sådanne søde mennesker som dem ???) og jeg skal lære fif af miss t så de negle jeg laver kan blive endnu bedre. [bigloony]

uuuhhh, jeg glæder mig sådan!!! -forelsket :stuck_out_tongue: :smiley:

Ja det bliver død hyggeligt :slight_smile:

jeg har virkelig mishandlet mine stakkels negle -har ikke lavet dem i 8 uger så i får virkelig at se hvordan jeg reparerer og ordner forstærkninger i glasfiber… det kommer i hvert fald til at tage nogle timer :slight_smile:

glæder mig meget til at se jer og til at tumle dine dejlige misssere :slight_smile:

Knus og kram og ses i morgen :slight_smile:
/Miss T

jeg bliver nødt til at prøve og lave glasfiber en dag. bare trist at vi skal sidde inde fordi jeg skal jo bruge min lampe til gelé neglene. ellers kunne vi have siddet ude og nydt vejret. hvis ikke det blæser for meget. ellers sætter vi os ud når vi er færdige med at ordne negle. tror dine negle glæder sig til en genopfyldning… :smiley:

I må have en rigtig hyggelig tøsedag i morgen :slight_smile:

tak Denise - det er virkelig også dømt tøser hygge

du kan TRO de glæder sig til en genopfyldning… de er så småt begyndt at slippe i kanten… især en negl driller nu :slight_smile: dem jeg laver har 6 ugers garanteret holdbarhed men 8-9 uger - det er i overkanten… har 3-5 mm egen negl i bunden :smiley: :smiley:

Jeg kan desværre ikke deltage i hyggen da mine tånegle skal files, men god fornøjelse -høhø

Med venlig hilsen

Shazz -engel

Jamen, så skulle du måske netop deltage -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

iiiihhh det var så hygggeligt. og dejligt med flotte negle. med hjemmelavet design :stuck_out_tongue: -shhhh

tak for en hyggelig dag . - glæder mig allerede rigtig meget til næste gang [bigloony]

tak i lige måde - det var bare SÅ hyggeligt… hvor er Hulk og Salza altså bare dejlige… og hvor er Hulk bare en kæle-rumpe… han er helt igennem vidunderlig

Glæder mig meget til at se jer hos mig d. 20 til genopfyldning :slight_smile:

mange knusere og krammer
Regitze

Hoooov
Havde jo slet ikke set denne tråd -øøøvvvs
Det var bare kanon hyggeligt!!!
Glæder mig rigtig meget til den 20. -wehu Og mine negle er Såååå fine!! Og Hulk og Zalsa var da bare slet ikke til at stå for! Så smukke og søde missere! -forelsket

bare lidt trist at zalsa bliver så bange i starten. men hun bødte da lidt op til sidst.

jeg tror vi tager dit råd til os med at du syntes vi skal prøve udstilling med hulk har prøvet at bære ham som du viste os et par gange, og han finder sig i det. han begynder nogle gange at spinde. og jeg har kigget tænder og prøvet en masse ting ved ham . og han er helt ligeglad. han nyder det nærmest. (underlige dyr, der er da ikke nogle der skulle komme og rode mig i munden da :stuck_out_tongue: )

men jeg tror vi tager ind og kigger til næste nærmeste udstilling. og ser hvordan det fungerer. så tak for at du vakte min tanke derhen af regitze [bigloony]

mine negle er også super fine. ville så gerne selv købe ind til det, men har ikke lige de penge lige nu. rigtig øv. jeg må hoppe en tur i banken :stuck_out_tongue: