Så er det imorgen Tiger kommer hjem.. :oD

Imorgen ca klokken 16 ankommer vi til Kalundborg og skal se og hente vores Lille Tiger med hjem, det er næsten 14 dage sidst. Hvor ER jeg bare spændt og glad.

Vi har været i fuld gang med at forberede os derhjemme, købt det ene og andet ind og sørget for mad og ekstra kattebakke og tæpper osv osv…

Vi har også købt en feliway spray og en duftspreder også feliway.

Derudover har manden 3 dages fri fra imorgen og jeg er hjemme den næste uge kun med korte ture væk fra huset, så den lille rigtig kan falde til.

Ejeren er simpelthen noget af det sødeste, hun har hele vejen sendt billeder og vi snakker sammen dagligt om kattene. Det er så dejligt at få en sms om hvad ens kommende baby laver og billeder, elsker billeder.:wehuu:

Der var også lige 7 killinger i kuldet og moren var første gangs fødende. YES SIR!! :rock:

Skal nok lige billeder ind af vores lækre Tiger når vi får hende hjem imorgen :savle:

uhhh spændende…glæder mig til billeder

Det er dejligt med sådan en opdrætter, der sender billeder

hun er nu en ganske almindelig huskat og ikke fra opdrætter- vi har bare været super heldige og finde en rigtig god katteejer og en der går op i sine killinger og ja, vi har bare haft super kemi fra start. da vi kom der første gang blev vi budt på te og fik en lang god snak om hvad vi søgte og hvem vi var og om katte generelt og fik god tid til at se de killinger der var og alt den tid til at vælge vi havde brug for og det betød rigtig meget for os. Da vi også havde en kat derhjemme der også skulle passe sammen med killingen og omvendt, nu var de alle søde- men den vi valgte mente vi passede bedst til Mollemus og til os også. :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, du glæder dig, det bliver så skønt. :inlove:

Hvor er det dejligt, at I har gjort så meget for at være rigtig forberedt,
det er virkelig godt at se, hvor meget I gør ud af det; at få et lille levende væsen i huset.
Godt gået. :ok:

Og jeg glæder mig selvfølgelig til billeder. :yah:

Tusind tak. Vi føler os lidt mini gravide hi hi… :slight_smile: Så meget man lige pludselig gør og vi er begge totalt opslugte af at der skal komme en lille ny i huset. Vi har ingen børn, men føler mig lidt som skulle jeg være mor :wink:

Det betyder mindre at det er en huskat…det lille nye liv i får i huset… herinde elsker vi alle katte…

dejligt at læse at i er så velforberedte til Tigers ankomst…

Det lyder bare super… Glæder mig til billeder…:hjertehop:

Dejligt at se, det ikke kun er os halvgamle bedstemødre, der har det på en måde.
Jeg anser i hvert fald mine kæledyr som mine børn. :yah:

Ud af de fire katte, jeg har, er de tre huskatte, og jeg elsker dem lige højt alle fire,
det har ikke noget at sige, hvilken slags det er, man kommer altid til at elske dem.

Det er også skønt at have mere end én i huset.
Hvor gammel er Mollemus? Er det en pige? :slight_smile:

Mollemus er 3 år til december. :slight_smile: Det er en hun ja, trefarvet.

Så blev det fredag!!! Og det sner!!! Dagen kunne ikke være bedre!!! :smiley: Skal mødes med manden i høje tåstrup og så kører vi derfra til Kalundborg. Bliver ca. ved 15 tiden vi starter med at køre, måske tidligere. Er så spændt og glad. Kan næsten ikke vente, manden er også rigtig rigtig glad. :slight_smile:

:wehuu::wehuu: Hvor spændende!!!

:kryds::kryds::kryds: ( Bare Miss Fiecca husker vi så gerne vil se billeder )