Så er det kattemad i lange baner

Jeg har lige været en tur i Marineland med min niece som er på besøg og der fik jeg selvfølgelig taget et par billeder. Et par er vel en understatement, 511 for at være helt korrekt.

Jeg skal nok lade være med at vise jer dem alle -tihi men et par stykker eller lidt flere kan i vist godt tåle -tihi

Pingvinerne

Delfinerne

Søløven som bare var rigtig stor

Blev da lidt bekymret da han kom endnu tættere på

Den lille rok som man må røre ved og som kommer nærmere hvis man laver lidt uro i vandet

Sælen

Og ikke mindst spækhuggeren eller er det en flyfisk

og til slut dette billede af spækhuggeren som rækker tunge af træneren, hvorefter han sprøjtede vand ud over kanten til stor morskab for publikum

Sikke nogle rigtig gode billeder -thumbs

Men næste gang vil jeg altså gerne inviteres med :stuck_out_tongue:

Det ser ud til i har haft en dejlig tur med fantastisk vejr -love

[quote=Stine A;55288]Sikke nogle rigtig gode billeder -thumbs

Men næste gang vil jeg altså gerne inviteres med :stuck_out_tongue:

Det ser ud til i har haft en dejlig tur med fantastisk vejr -love[/quote]

Jamen du er da velkommen…men det er altså næsten 2000 km væk fra hvor du bor -tihi

Og ja…vi havde rigtig dejlig vejr -thumbs

Ihh, herlige billeder -thumbs
Dejligt I havde en god tur, men det har man jo næsten altid, når der der dyr involveret -forelsket

Åhh hvor ser det dejligt ud. Præcis som at være tilbage i Seaworld i florida -forelsket

Flotte…flotte billeder af utroligt smukke dyr. -wehuu
Tusind tak for billederne - en stor fornøjelse - skal du vide.
-wehuu
Mange mange gode hilsner
Mona

Kanon gode/fede billeder. - Er bare slet ikke MISunderlig… -tihi

jeg har sagt det før - jeg siger det lige igen - du tager utrolig flotte billeder :slight_smile:

hvor har i bare haft det sjovt :slight_smile: - det ser ud til at have været en overfed tur :slight_smile:

Hold da op hvor ser det bare spændende og sjovt ud. Eeej det vil jeg også se! Super gode billeder :wink:

Dejlige billeder af nøgle skønne dyr, tak for kigget :smiley:

Åhh hvor ser det fantastisk ud… øj jeg ville gerne have været med :slight_smile: