Så er det lørdag aften

og vi trænger vist til en musiktråd med noget glad musik :thumbup:
Jeg vil godt starte med den her…
Den har snurret i mit hovede HELE dagen :dokdok: og håber nu den kan erstattes af noget andet:)
Vil I være med? :thumbup:

[QUOTE=DK Sugieh;795950]og vi trænger vist til en musiktråd med noget glad musik :thumbup:
Jeg vil godt starte med den her…
Den har snurret i mit hovede HELE dagen :dokdok: og håber nu den kan erstattes af noget andet:)
Vil I være med? :thumbup:

Hold da op, det var en overraskelse. Er du blevet miljøskadet af en teenager i huset? :smiley:

Næææ den er faktisk ret fed :tihi:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?38020-Så-er-det-lørdag-aften…&p=795974#post795974

Positiv/glad… hmm det ved jeg ikke, men det er da musik med lidt fut i :smiley:

Denne her er jeg så vild med Eminem - Cleanin' Out My Closet (Official Music Video) - YouTube

[video]YouTube

Af frygt for at lyde racistisk, så lyder det i den her for mig som om de synger “underneath my skin theres a negro… underneath this cloud there’s a negro” så den kommer jeg altid til at smile af

Og denne, men det er godt nok ikke vilde sange jeg finder :tihi: George Michael - A Different Corner (Official Video) - YouTube

:slight_smile: nice :slight_smile:

Nå er vist ramt af “gaden-feber” i aften :tihi:

:slight_smile: Det er fuldstændig lige meget :slight_smile: Bare det lyder godt :slight_smile:

Hvis I trykker på den lille filmstrimmel og sætter linket ind der, bliver playeren embedded, så man kan afspille den uden at åbne Youtube. Bare hvis I har lyst… :høhø:

Og det fatter jeg så hat af, men vil da gerne lære det, da jeg synes det er mget smartere. :smiley:

Altså nu kan jeg med nød og næppe kopy/paset :lol: Så du må lige være lidt mere specifik :tihi: Man tager KG eller Youtube??? og finder en lille filmstrimmel :slight_smile:

:ups: :ups: :ups: graver mig lige ned et øjeblik :tihi: Mine briller er hammer fedtede… er det en ok undskyldning?:dokdok:

//youtu.be/pRpeEdMmmQ0

Hey… den er da en glad sang :slight_smile:

//youtu.be/1i6m6r--MmA
Forsøg igen

:tihi:

:lol: ZZ Top har jeg dælme flippet noget til for mange år siden :slight_smile: Havde da egentligt helt “glemt” dem :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;795950]og vi trænger vist til en musiktråd med noget glad musik :thumbup:
Jeg vil godt starte med den her…
Den har snurret i mit hovede HELE dagen :dokdok: og håber nu den kan erstattes af noget andet:)
Vil I være med? :thumbup:

Pudsigt nok så kom jeg lige i tanke om denne, da jeg sad på uni i torsdags (hører altid musik i mine høredimser derinde, da der er så mange lyde ellers)

:slight_smile: den er simpelthen heller ikke til at lade være med at smile af :slight_smile: