Så er det næsten færdigt!

Mit nyeste kunstværk lavede af kridt er næsten færdigt - den kære dame mangler ligsom et ansigt…håret skal vist også have lidt mere fulde, eller længde.

Kæresten skal hjælpe mig med ansigtet, er simpelthen så dærlig til sådan noget. :ups:

Synes bare lige jeg ville dele det med jer.

OG NEJ! JEG ER IKKE GRAVID!!! Billedet blev startet fordi jeg ville give det som en gave til en veninde som er gravid, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen har faktisk forelsket mig lidt meget i det, så overvejer at beholde det…:ups:

Det er rigtig godt :thumbup: Ansigt, hvorfor skal hun have et ansigt,:? det er faktisk godt som det er :slight_smile:

Super flot !! :slight_smile: Det ville være en rigtig dejlig gave at få, hvis man er gravid, så jeg sys da du skal give det til din veninde :slight_smile:

Synes du ikke det ser ud som om damen mangler et ansigt?

Nej, jeg synes ikke at man nødvendigvis behøver at kunne se det. :slight_smile:

Du ved kunstneren, har sin helt egen kunstneriske frihed :thumbup:

Måske har du ret- men så skal hun helt klart hav mere hår…

Hold da op hvor er du dygtig… det er så flot :thumbup: Jeg syntes ikke hun skal have ansigt, hun kigger jo væk :stuck_out_tongue: men ok med lidt mere hår :ok:

Jeg synes heller ikke hun behøver et ansigt - først troede jeg faktisk det var barnet du ville give et ansigt - fordi jeg synes damen bare mangler “lidt hår”

Det er virkelig flot :slight_smile:

Tak - mening var jo at hun skulle stå og kigge ned på sin mave…men efter at have tegnet ansigt på 6 gange med en hvid blyant og viske det ud igen…ved jeg næsten ikke

Det er så svært!

Jeg synes slet ikke, du skal gøre mere ved det - hverken hår, ansigt eller noget!
Det vil blot trække fokus væk fra maven, og gøre billedet mere “almindeligt”.

[quote=Mega;402486]Jeg synes slet ikke, du skal gøre mere ved det - hverken hår, ansigt eller noget!
Det vil blot trække fokus væk fra maven, og gøre billedet mere “almindeligt”.[/quote]

Synes du ikke det virker lidt ufærdigt som det er der? :?

Jeg synes det er rigtig fint, og nej, der skal ikke ansigt. Det ville give god balance, hvis der var lidt af kvindens hår der blæste frem over ansigtet, ala formen i babyens vinger :slight_smile:

Jeg synes tværtimod - som det er nu, med maven fremme og ryg og skuldre tilbage, ligger “midterlinien” i billedet, hvor den skal.

jamen, jeg synes bestemt heller ikke, at det er sådan decideret ude af balance, men jeg tror bare et par enkelte hårtotter der blæser fremad ville give god effekt og balance :slight_smile:

Kæresten mener at hvis jeg laver lidt mere hår, og så laver lige en hage, læber og næse tip, så ser hun mere “hel” ud

Han mener at så ser hun ikke ud som om at jeg har tegnet hår for at undgå at tegne ansigt

Så blev det færdigt! Høre gerne jeres indblik til forbedring hvis i synes der mangler noget…

Men synes helt klart at det er meget mere færdigt ud nu, hvor hovedet fylder lidt mere…

Jeg syntes at det er et godt billede :thumbup:

Det er bare super flot!! helt vildt… Perfekt løsning med hovedet!

Flot - rigtigt flot… Du er bestemt god til det dér… :ok: