jo altså jeg er her da. Skal også afsted med Dawa’s Gold Digger aka Zigsa.
Vi skal være i ring C 23. Jeg har allerede sommerfugle i maven. Det er kun min 5. udstilling, så vi er stadig nybegyndere. Glæder mig til at følges med min veninde Susan og hendes skønne Maitri’s Lukla , som er opdrættet af Susanne (Sannela) og så glæder jeg mig til at møde de andre hundevenner jeg har fået. Især Zigsas opdrætter Merethe.
Thi hi jeg regnede også med du ville turde melde dig
Jeg skal vente på en bliver færdig på jobbet her kl. 15, så bliver hende hund leveret dertil. Og så drager vi glade afsted. Jeg har oven i købet fået arr. et måltids aftenmad undervejs, og i morgen tager en af de andre udstillere frokosten med.
Jeg kan ikke huske hvor vi er placeret, alt er pakket ned. Men jeg mindes noget om nogen pudler.
Min dreng blev DKCH sidste år, vi går efter INTCH nu og et KLBCH i år + nupper en svensk CH med om det flasker sig.
Hvornår målene så indfries ja det må vise sig, i hvertfald så er planen tilrette lagt for at det kan lade sig gøre.
Men kors for bliver det altså skønt at mødes med de andre igen. Vi kommer nemlig stort set alle sammen
Tak i lige måde og god tur.
Jeg skal arbejde til kl 17 og så skal der vaskes hund og pakkes. Arbejder heldigvis hjemmefra i dag så jeg kan komme igang med et samme jeg har fri. Vi skal også holde fælles frokost efter udstillingen. Det bliver rigtig hyggeligt.
Tak skal du have og god fornøjelse med hjemmearbejdet.
C21 passer vist mener jeg at huske
He er bilen pakket. Hunden så klar som muligt her og nu og tiden skal blot gå til vi skal ud at lufte. Så siger vi farvel til tøsen der så hentes 3 min. efteer vi er kørt - hun går nemlig ikke på udstilling. Men skal på forkælelses overnatning. Hendes ting er også pakket og klar.
Zigsa var kommet i hård konkurrence i dag. 9 juniortæver var der i feltet. Desværre har hun tendens til at gå udad med forpoterne og er noget løs i albuerne, så det blev til en Very Good i dag. Men hun gik rigtig pænt og tog det flot, så jeg er glad og tilfreds og jeg har jo heldigvis den bedste af alle hundene med hjem .
Til gengæld gik det super godt for veninderne Susan og Lukla, der sluttede som Bedste Tæve og BIM :juhu: Det var SÅ godt. Især Susans ansigtsudtryk da det gik op for hende
Tillykke til Sannela, der har opdrættet den smukke Lukla, som jeg har været fuldstændig skudt i siden jeg så hende aller første gang. Faktisk er det pga hende vi selv fik hund
Lukla og Zigsa fejrede det med en fræsetur i Luklas have da vi kom hjem.
[QUOTE=Zatifi;548343]Zigsa var kommet i hård konkurrence i dag. 9 juniortæver var der i feltet. Desværre har hun tendens til at gå udad med forpoterne og er noget løs i albuerne, så det blev til en Very Good i dag. Men hun gik rigtig pænt og tog det flot, så jeg er glad og tilfreds og jeg har jo heldigvis den bedste af alle hundene med hjem .
Til gengæld gik det super godt for veninderne Susan og Lukla, der sluttede som Bedste Tæve og BIM :juhu: Det var SÅ godt. Især Susans ansigtsudtryk da det gik op for hende
Tillykke til Sannela, der har opdrættet den smukke Lukla, som jeg har været fuldstændig skudt i siden jeg så hende aller første gang. Faktisk er det pga hende vi selv fik hund
Lukla og Zigsa fejrede det med en fræsetur i Luklas have da vi kom hjem.
Marianne[/QUOTE]
Tusind tak, Marianne.
Det har bare været en fantastisk weekend…men hvor jeg ærgede mig over ikke at være med!!!
Det ville jeg gerne have set!
Det kan jeg godt forstå. Du har vel fået lidt billeder fra Merethe? Men der var desværre vist ingen der fik fanget Susan lige i det øjeblik.
Og ja, havde det ikke været for skønne Lukla, så havde vi sikkert ikke haft vores dejlige trold. Det hele startede jo faktisk med jeg sagde til Susan jeg godt ville bestille en hvalp efter Lukla den første gang jeg så hende. Det var vist dagen efter hun var flyttet til Viborg. Men så længe kunne vi alligevel ikke vente. Vi er dog enige om vi skal have en mere på et tidspunkt, så hvem ved