Så er det sket i Østrig igen

Endnu en kvinde har gennem en årrække været holdt indespærret. Denne gang er forvolderen faderen til en den skadelidte.

Faderen har angiveligt fået 6 børn med sin datter imens hun har været holdt indespærret i familiens kælder.

Moderen til den indespærrede pige troede at hendes datter forsvandt for 24 år siden, som 18 årig, og har sammen med sin manden - som er både morfar og far til de seks børn, adopteret tre af børnene. De har boet oppe i huset og de øvrige tre har været indespærret i kælderen.

Det er hvad jeg har læst mig frem til.

Er jeg den eneste der undre mig over at der ikke er nogen der har fattet mistanke?

Hvad er moderens/mormoderens rolle i alt det her? Hun kan da ikke have været uviden om det der forgik for næsen af hende???

Hvor var naboerne og pigens venner i det her??? Hvor var politiet???

Som jeg forstod det - ud fra de oplysninger der var på TV2 NEWS, så var kælderen lukket totalt af, og kunne kun lukkes op med en kode som kun manden kendte.

Naboerne har intet hørt (heller ikke hende græde eller hvad hun nu gjorde???) og moren/mormoren kendte åbenbart heller intet til, at datteren var i kælderen.

Med hensyn til børnene, så har manden forklaret, at han sagde til konen (moren/mormoren), at børnene lå på trappen, så de adopterede børnene…

Men ja - det er en vildt underlig sag - helt sikkert.
Underlig, bizar og ulækker…

Jeg fatter ikke at folk omkring familien - ja også familie og venner - tog det for gode vare at hun var stukket af og ikke en men tre gange dukker hun angiveligt op og lægger et barn foran forældrenes hus.

Hvorfor har myndighederne og politiet ikke efterforsket grundigere end de åbenbart har?

Hvorfor har konen, naboerne, indkøbsbutikken mv. ikke bemærket den ekstra husholdning - der er jo blevet brugt penge på og købt ind til mad til “fangerne”. Alle i området har jo for 18 år siden været bevidst om at datteren var forsvundet og med jævne mellemrum, især da børnene dukker op, er der jo blevet rusket op i sagen igen…

Iflg. oplysninger på nettet har faderen misbrugt pigen fra hun var 11 år og at det var derfor hun to gange tidligere havde forsøgt at stikke af fra hjemmet. Trejde gang skulle det så iflg. faderen være lykkes for hende som 18 årig.

Hvorfor opdagede skolen og de proffessionelle omkring det barn ikke at hun blev udsat for overgreb?

Der er alt alt for mange ubesvaret spørgsmål og ja Østrig er da snart kun kendt for deres bjerge, pædofile og inkompetente øvrighedspersoner. ÆV!

det er virkelig en chokkerende at noget sådan kan ske.
det eneste jeg ka sige at fy for satan hvor et svin
han skulle simpelt hen prygles til døde
noget der så bare undre mig er at konen siger hun ikke ved noget om den sag, den tror jeg så ikke på.
ved godt at man ka skjule meget, men jeg nægter at tro på at konen ikke på et elelr andet tidspunkt har fattet mistanke og har undersøgt sagen nærmere