SÅ er det SLUT udbryder konge Gismo!

Søndag aften kunne vi ikke finde Gismo. Huset og haven blev ledt igennem til den store guldmedalje, men ingen Gismo at finde.

Mig ud på vejen, kalde og vifte med guffestang i papir som kan lokke ham frem. Jeg gik og kaldte og kaldte på ham i godt 10 min. uden at se skyggen af ham. PLUDSELIG længere oppe af vejen ser jeg en kat smutte over vejen. Kan ikke se hvilken det er da det var helt mørkt. Jeg små løber der op, og kalder. Og ja, ganske rigtigt. DER kom Gismo gående som om han ejede det hele, og det var da helt normalt han var på den side af hegnet.
Min mor får snuppet ham i farten da han smuttede over mod hende.

Jeg får ham sprallemanden ind. Vi låser terasse døren så vi ikke kommer til at lukke ham mere ud den aften. Han går straks mod døren, piver, skraber med poten, og viser TYDELIGT hans utilfredshed. Suk, hyggeligt med en grædende kat. :S

Dagen efter, hen af eftermiddagen lukker jeg alle 3 katte ud igen. - 1 time efter, da kæresten og min mor kommer hjem, ser vi det vi bare ikke ønskede at se. Gismo på vej ned på den forkerte side af hegnet. Kæresten nåede lige at snuppe ham. IND med katten. Og jeg måtte en tur i Silvan, for nu var det ikke en fejl han havnede der på den anden side. NU havde han et ønske om at se græsset på den anden side. Desværre.

Jeg fik købt 25 meter galvaniseret hegn med sort belægning til sølle 150 kr. Virkelig et kup. Mit held.

Hjem med det, og i gang med at sætte hegn op for enden af vores terasse, som de sad og kiggede fint ud fra. Der var ikke hegn da vi ikke regnede med de ville springe. DiaMond har vi set gøre det når vi er i forhaven, men ikke efter vi lagde de store sten på hjørnet. Ud over Gismo nu her.

Kæresten var hurtig, og på 15 min. var den klaret. Gismo kan nu komme ud igen, på den RIGTIGE side af hegnet.

NU er det slut med at udforskne den åbne verden. - Tosset kat. Suk
Han nåede der ud 2 gange - Første gang er 3 uger siden, han sad og hylede ved hegnet, vi var sikre på han var faldet ned fra kandten, end mens han sov eller rullede rundt. Men den teori har vi droppet nu. NU var det i hvert fald bevist.

Så nu ser terassen sådan ud, til vi får lavet vores terasse igen.

Sådan så den ud før, med helt åbent og frit udsyn. - Ak ja, det holdte 1 år. :slight_smile:

Ikke for at være lyseslukker - men ser de ikke lidt store ud de huller i
trådhegnet?? Jeg tror, mine ville mase sig igennem der.

[quote=Charlotte Oeh.;361076]Ikke for at være lyseslukker - men ser de ikke lidt store ud de huller i
trådhegnet?? Jeg tror, mine ville mase sig igennem der.[/quote]

Jo de er ikke helt små, men 10X10 cm - Så vil han virkelig gerne ude, så skulle det ikke undre mig han ville kunne mase sig igennem - Heldigvis holder detham inde nu her. Og det er heldigvis kun for en kort periode. - Ellers må vi igang med at sætte et ekstra op, forskudt. Så han ikke kan komme igennem, hvis han finder ud af det.

Heller ikke for at være lyseslukker - hegnet vender forkert. “Bølgerne” i maskerne skal vende nedad - nogrt med at vandet så drypper af når det regner.

Ah ja se, det aner jeg så intet om. Altså jo, kan se bølgerne vender op af. - Men det må vi tage med, at vandet så ikke drypper af i den tid det er oppe - Tak for info. :slight_smile:

Da jeg var i Lidl igår og købe legetøj til tøserne så jeg, at de har et fuglenet som er mere finmasket end det du har nu :slight_smile:

Bare for en sikkerhedsskyld.

[quote=Roses mor;361288]Da jeg var i Lidl igår og købe legetøj til tøserne så jeg, at de har et fuglenet som er mere finmasket end det du har nu :slight_smile:

Bare for en sikkerhedsskyld.[/quote]

Det kiggede vi også på i Silvan, jeg er bare bange for en misse klo kan komme igennem. - Men ja, det er også en mulighed at sætte på det der er nu, ind til det skal ned igen. :slight_smile:

Tak. :ok: