Så er det snart Middelfart

Så er det jo i weekenden, at den står på udstilling i Middelfart, og vi glææææder os! :smiley: Jeg ville alligevel aldrig have troet, at vi ville blive sådan nogle udstillings"nørder" :tihi: , men efter den forrygende premiere vi fik i Grindsted, så er det jo svært ikke at blive bidt af det! Vi satser også på at rydde præmiebordet i Middelfart - ej pjat :klapper:men vi håber da, at det går godt! Det værste er klart vask af kattene, som for vores vedkommende kommer til at foregå på fredag, men nu fik vi jo en masse supertips op til Grindsted, så vi er lidt bedre rustede nu.

Skal vi lige opfriske, hvem der kommer hvornår? Vi kommer og kigger lørdag uden katte, og søndag har vi meldt Bugatti og Mercedes til :slight_smile:

jamen jeg kommer med to birmaér en bruntortie killing (poppy) og en lilla killing oliver :thumbup: vi kommer begge dage

Jeg kommer og udstiller lørdag, skulle ha haft Naldo og Fine med, men nu kommer Fine helt alene -øv øv

Jeg håber, vi kan finde dig, for så vil vi meget gerne komme forbi og sige hej :slight_smile:

Jeg kommer kun søndag :slight_smile:

Jeg har dog hele 3 katte med, Alta, Heartbreaker og Anton Husmis, så hvis i ser en farre forvirret rundt og holde øje med 3 forskellige dommere, så er det bare mig :smiley:

Jeg kommer med Kalle Cremekonge (killing), Lulle (killing), Hindbærhatten og Mig & Milles Makrellen. Jeg er der både lørdag og søndag.
Hvis der er en, der har lyst til at give en hånd, så sig endelig til:)

jeg er der begge dage med prins skrighalsen osh c og jeg har eva k og tine l med i bilen, så diego, jacko og saffi ( mco’r) er der også

Det står DK Misurama på topstykket af mit burgardig, der er sand og brunligt! inden i sidder den dejligste tortiemus!

Håber du finder mig!!

Uuuh jeg skal for første gang afsted og kigge, mine piger er jo gl. siameser, så de kan ikke rigtig udstilles :slight_smile: Men det er også fint nok, glæder mig bare til at se nogen af jer herindefra og en masse dejlige katte selvfølgelig!!!

Jeg kommer uden katte, men er sammen med Ginaby og en anden opdrætter. det er aby’er de har med. Ginaby har 3 sølv killinger og den anden opdrætter har sorrel abyer med.

Jeg kommer også søndag, da jeg har en kat der skal op i kontrolklasse, så han forhåbentligt kan få en LO tavle. :kryds:

Egentligt har jeg også tilmeldt min brune kastratpige…men entusiasmen for sommershows er MEGET lille…(jeg giiiiiider næsten ikke) så jeg tror kun jeg kommer med Pimsen, og så ellers hjælper i sekratariatet og i Fipboden. :fløjte:

Jeg kommer lørdag med et kuld Maine Coon-kilinger. :hjerte:

:besvimer: så rydder du da bordet…det kuld slår alt :hjerte:

Kira - Og Milagro vel også? :slight_smile: Tines pige altså…

Men ja, som Kira lige har nævnt så kommer jeg med Jako og Diego.

Jeg kommer begge dage med 3 af mine coon´er.
Det bliver spændende, 2 af dem har ikke prøvet det før…

Jeg kommer begge dage med:

GIP Dk Wrensted Celinea Rag g 03 kl. 4

S* Chorotegas Victor Hugo Rag n 03 kl. 12

Victor har debut og vi glæder os MEGET til og høre hvad dommerne siger om vores lille prins.

HJÆÆÆÆÆÆLP hvor er han smuk, ham Victor :besvimer:

:tihi: blev så overrumplet af en smuk missedreng jeg helt glemte at skrive…
Jeg kommer…med 28374545374 trillioner nullerputsenge og lige så mange transportkassetæpper, et par terapitæpper og nogle burgardiner og andet ikke-katteligt…legetøj bl.a.
I MÅ MEGET gerne besøge mig og min stand. Priserne er absolut rimelige og jeg giver en lille èn ved køb :fløjte:

Det var så ham du syede den blå nullerput seng til, dog er der en anden stribemis der har indtaget den, men nu har han idag også selv nøje udvalgt en lyserød :wink: sutsko fordi Hröön kom forbi med nogle… HEHE

Han er MEGET :wehuu: MEGET :wehuu: fin i sin futsko…den klæder ham, men hvad klæder ikke så smuk en kat :besvimer::hjerte: