Så er det snart Middelfart

[quote=kamikaze;208184]:tihi: blev så overrumplet af en smuk missedreng jeg helt glemte at skrive…
Jeg kommer…med 28374545374 trillioner nullerputsenge og lige så mange transportkassetæpper, et par terapitæpper og nogle burgardiner og andet ikke-katteligt…legetøj bl.a.
I MÅ MEGET gerne besøge mig og min stand. Priserne er absolut rimelige og jeg giver en lille èn ved køb :fløjte:[/quote]
Nå når jeg nu ikke gider showe…så hænger jeg da bare ud i din bod, og drikker mange små :tihi: + køber nullerputsenge -engel

Kom du bare og hæng’…om ikke andet kan du se yndig ud.:thumbup:
En lille èn kan nu godt være andet en noget drikkeligt. Det kan være en gulerodsstav, et stykke melon, en radise :tihi: men jeg tror nu det bliver noget sødt…det passer til alle de søde mennesker der kommer og køber :wehuu:

så pyt da - tine’s pige havde jeg lige glemt i skyndingen- 3 voksne, tre tasker, stole og 5 katte i det lilla lyn

on the road again- godt roadtrippet ikke går til tyskland el holland

[quote=kamikaze;208184]:tihi: blev så overrumplet af en smuk missedreng jeg helt glemte at skrive…
Jeg kommer…med 28374545374 trillioner nullerputsenge og lige så mange transportkassetæpper, et par terapitæpper og nogle burgardiner og andet ikke-katteligt…legetøj bl.a.
I MÅ MEGET gerne besøge mig og min stand. Priserne er absolut rimelige og jeg giver en lille èn ved køb :fløjte:[/quote]

Super - Brita - det er længe siden jeg har set dig -surrender -surrender kommer du begge dage . . . jeg er der kun søndag, med en enkelt kat :tihi:

Jeps…begge dage :ok: og der vil være nullerputsenmge for enhver smag OGSÅ den usmagelige:tihi: der er overnuttede i lyserød med bamser på, der er megaovernuttede med mariehøns på, der er prikkede til de der ynder prikker for øjnene, der er i brokadestof for de æstetiske, der er i “pels” for de rå, der er bittesmå og store senge og der er lidt dyre senge og meget billige, ups det var Findus:ups: ham og hans fede poter

Jeg kommer søndag med et stk. Maine Coon killing :smiley:

Og jeg er der som sædvanlig med standen… alt det sædvanlige og lidt nyheder :slight_smile:

[quote=kamikaze;208184]:tihi: blev så overrumplet af en smuk missedreng jeg helt glemte at skrive…
Jeg kommer…med 28374545374 trillioner nullerputsenge og lige så mange transportkassetæpper, et par terapitæpper og nogle burgardiner og andet ikke-katteligt…legetøj bl.a.
I MÅ MEGET gerne besøge mig og min stand. Priserne er absolut rimelige og jeg giver en lille èn ved køb :fløjte:[/quote]

hvad er de terapitæpper for noget???:?

Husk nu at gemme en til mig :bebe:

Og du skal huske, at du skal have din gevinst:rock:…skal det være en’ med lyserøde bamser på?:tihi:

Skal jeg så bare blive hjemme og hygge med mine :S Så slipper jeg da for at vaske dem :thumbup:

Jep det har jeg aftalt med Brita :tihi: men der var vist også noget med my little pony stof i lyserød…jeg skal jo have en tøseseng til en lille bimsebamse -høhø og så skal jeg også have fundet en seng til Rafikidrengen…men den skal vist ikke være lyserød :sshh:

:ups: det var skrevet før jeg så dine nye billeder -engel …men der bliver kamp om førstepladsen.

Nå ok ;)…Så smider jeg dem under bruseren alligevel :stuck_out_tongue:
Jeg regner nu heller ikke med at kunne vinde - det er jo mit første kuld og jeg har skam set det smukke MCO-kuld Pil kan blære sig med.
Jeg håber bare misserne opfører sig fint og at dommeren behandler dem ordentligt, så ser vi hvad der ellers sker :slight_smile:

Det er et tæppe eller rettere sagt flere tæpper ovenpå hinanden og syet så katten skal finde tørkosten inde i lagene.
Lidt svært at forklare, men det er katteterapi så det forslår
Jeg sender lige et billede til min edb-brik, så vil hun sikkert garne lægge et billede herind i tråden af et terapitæppe…og ellers kik forbi :pote:

Jeps, My littel Ponystof…doneret af Karina, så overskuddet bliver endnu større til min hittakattekonto.
Jeg har også noget SÅ sødt missestof i lyserød med misser på der spejler sig etc. Jeg er i skrivende stund ved at sy vaterede og quiltede tæpper i det men der bliver også til et par nullerputsenge.

Hey Ann, tror du at du har plads til nogle sække nervøs velour til Brita? :slight_smile:

Jeg er så blevet kapret til at passe FIP raflen sammen med Anja…så husk og køb maaaange lodder. :thumbup:

Kan du ikke sørge for I får sat jer på et dobbeltbur, for jeg har syet et gardin i guldvelour og kattestof fra Canada (noget Susanne Wehnert havde med hjem fra hendes ferie)…det kan man også rafle om. Det er både med sidestykker, bagstykker, top, bund og forhæng og så vidt jeg husker også gardiner foran…altså den dyreste variant hvis det skulle købes. Skulle det have været solgt ville jeg have taget 1000 penge for det, men nu kan man rafle sig til det blot ved at have det helt rigtige lod (for 12 kr)

Kan vi ikke bare sætte Wehnerts smukke pimse i det oppe ved FIP-raflen :ups: Så kan man se hvor flot det klæder en kat :tihi:
Prøver lige at høre Susanne om vi har et dobbeltbur vi kan smække op :thumbup: