Så er det ved at være tid til at hitterne

Åhh så er det ved at være tid til at Trunte og Jerry skal ud i nye hjem. Jeg kommer til at savne dem forfærdeligt:(, især Trunte hun er simpelthen en helt fantastisk kat. :wehuu:

Skulle jeg have en huskat til så var hun købt promte! Hun er sådan en der bare ikke kan komme tæt nok på dig og hvis hun kunne ville hun kravle ind i dig :slight_smile: Hun spinner hele tiden, og snakker konstant til en.:wehuu::wehuu::wehuu: Hun ER en ener.

Så leder nogle efter en helt fantastisk huskat, så er Trunte snart adoptionsklar.

Jerry, er lidt mere “reserveret”. Dvs. hun er ikke på nogen måde bange, hun er feks. altid hvor man er og hun kommer også hver dag og skal putte :wehuu:, men hun vil ofte hellere se på en på lidt afstand eller lege.

Åhh hvor bliver det hårdt.

Ville det ikke være bedst hvis de så kom ud sammen? :slight_smile:
Held og lykke med at finde nye gode hjem til dem.

[quote=Eva K;245977]Ville det ikke være bedst hvis de så kom ud sammen? :slight_smile:
Held og lykke med at finde nye gode hjem til dem.[/quote]Jo det ville være super og det vil jeg også anbefale kattehjemmet - at de kommer ud sammen. Så håber på der kommer nogle der vil adoptere begge.