Så er dommerfordelingen til Frederiks

tilgængelig værsgo::

http://www.katteklubben.com/index.php?SectionID=810&WebsiteID=1&LanguageID=1

KH
Linda

Er der virkelig kun 4 dommere på?

der står da Køge for oven???

Det er sikkert af samme årsag som da Annie sendte bekræftelser til Fuglebjerg ud med overskriften “Prismen” - en forglemmelse :slight_smile:

Ifølge den skal vi til Sirpa Lindelöf - kender hende ikke.

Jeg havde en hunkat som truede med at føde, så det skulle gå lidt stærkt :høhø:

Det er heldigvis stadig menneskeligt at fejle, ved at Kirsten har susende travlt med konfirmationer m.m ved siden af sit KK job :slight_smile:

Ja, der er desværre kun 4 dommere, tror at den store 3 cert. og Vild Med Dyr Messen har taget en bid af de udstillere, der kunne have været, pengekassen er jo desværre ikke så fyldig hos mange som den har været.

Sirpa er et dejligt roligt menneske, utrolig sød ved kattene, hun har selv burmesere :slight_smile:

KH
Linda

der er 18 kat.4 katte og 9 af dem har er skrevet om i tråden herinde… det er lidt sjovt…
min Mr er åbenbart den eneste kat4 veteran så jeg kan da virkelig krydse fingre for at han bliver bis

Jeg skal op til Charles Spijker fra Holland med Lillemanden. Nogen der kender ham? :slight_smile:

Baby Face skal op til Alexey Schukin… Håber han har ændret sig siden sidst jeg havde ham.

Baby face kan da ikke andet en få ros… han er jo SMUK

Jeg tror, Schukin deler vandene - de fleste enten hader eller elsker ham :slight_smile: Jeg var flad af grin, da han fik Ana til at holde op med at hvæse ved nonchalant at sætte en finger under hendes hage og presse den opad :tihi::tihi: og hun var ikke den eneste, han gjorde det ved den dag. Så hans håndtering kan jeg ikke sætte en finger på - at han hellere vil have en helt anden kropstype end Anas, er desværre lidt svært for mig at gøre noget ved.

Han var så skide arrogant sidste gang. Han var lige udlært dommer, og skulle vise at han kørte klatten. Jeg gik steward hos ham og på daværende tidspunkt havde jeg gået steward mindst 20 gange så jeg vidste godt hvordan man gjorde… Lige bortset fra han INTET sagde til mig, forventede han at jeg vidste hvilken rækkefølge jeg skulle kalde kattene op i, og det til trods for jeg spurgte flere gange. Selv meget garvede udstillere stod måbende og kiggede på, og der kom da flere kommentarer om at han da i det mindste kunne komme med oplysninger - men NÆH… Da jeg så fik mit steward certifikat så jeg han havde skrevet VERY NEW IN STEWARDING :uha:
Arrogante lille numsehul (også kendt som ham med bukserne)

[QUOTE=Anne Korsbakke;837629]Han var så skide arrogant sidste gang. Han var lige udlært dommer, og skulle vise at han kørte klatten. Jeg gik steward hos ham og på daværende tidspunkt havde jeg gået steward mindst 20 gange så jeg vidste godt hvordan man gjorde… Lige bortset fra han INTET sagde til mig, forventede han at jeg vidste hvilken rækkefølge jeg skulle kalde kattene op i, og det til trods for jeg spurgte flere gange. Selv meget garvede udstillere stod måbende og kiggede på, og der kom da flere kommentarer om at han da i det mindste kunne komme med oplysninger - men NÆH… Da jeg så fik mit steward certifikat så jeg han havde skrevet VERY NEW IN STEWARDING :uha:
Arrogante lille numsehul (også kendt som ham med bukserne)[/QUOTE]

Ja, det kan jeg så godt forstå, du blev sur over - det var en ret elendig opførsel at komme med :thumbdown:

Anne… Swetty og butter skal op ved samme dommer så de kommer nok til at dyste om nom… fnis

røde slyngel og ib er ungdyr ved samme dommer også…

det er lidt sødt man kender nogle af konkurrenterne…

Det skal du glæde dig til :thumbup:
Han er en super behagelig dommer og rigtig god til at forklare - Han er en af mine favoritter, hvis jeg kan skrive det. Jeg er jo ikke bekendt med så mange dommere endnu :slight_smile:

Uh, det er jeg glad for at høre, Rikke! Jeg har heller ikke været hos særlig mange dommere, så det er rart at få andres indput :wink: Lillemanden går i klasse 10 til denne udstilling - bliver så spændende, hvordan han klarer sig!

Ja her skal
Bigger op til Marie Westerlund

Windsor skal op til Sirpa Lindelöf

Cooper skal op til Charles Spijker

Alf skal op til Charles Spijker

Cæsar skal op til Alexey Shchukin

[QUOTE=line_refsgaard;837644]Anne… Swetty og butter skal op ved samme dommer så de kommer nok til at dyste om nom… fnis

røde slyngel og ib er ungdyr ved samme dommer også…

det er lidt sødt man kender nogle af konkurrenterne…[/QUOTE]

Ja så er Slyngel da sikker på en NOM L Ib er meget sød, men … selvom hans haleknæk ikke må trække ned, så gør det det jo alligevel. Nå pyt. Han elsker udstillinger så han skal nok få en god dag alligevel :slight_smile:

Gah hvis jeg husker rigtigt mht koder (jeg kan aldrig huske hviffen 21 Stevie er…) så skal jeg ha’ en kat op til hver af de 4 dommere? :besvimer:

Heh og Adelie er den eneste CRX på hele udstillingen. Vil det så sige at hun automatisk bli’r … et eller andet?