Så er jeg hjemme fra sygehuset :o)))))))

HAAAAAAAAAAAAAAARJ ALLESAMMEN [smilie=hate-tunz.gif]

Så er jer hjemme fra sygehuset -weee -weee -weee -weee -weee -weee -weee -weee -weee -weee -weee -weee -weee

Tak for alle de søde hilsner i har sendt til mig igennem Jeannette … og tak til jer der har sendt blomster til mig, Hvor blev jeg dog glad og utrolig rørt [bigkiss] Tænk sig, at mennesker man slet ikke har set i det virkelige liv sender blomster til én, I er UTROLIGE -kramer [oregonian_bear9.gif] -tak -tak -tak -tak
Kunne have ønsket jeg havde haft mit kamera med på hospitalet -hæhæ for så havde jeg taget billeder af blomsterne… de var nemlig SÅ SMUKKE -hop

Jamen, jeg er SÅ taknemmelig, det skal i vide. Ville så gerne give jer alle en STOR KRAMMER fordi i har tænkt så meget på mig… og har sendt så mange søde ord til mig -love

Så her kommer det -gruppekram -kramer -kramer -kramer

Og Jeanette har jo opdateret jer i en anden tråd, om at jeg ikke fejler noget alvorligt… det var godt nok en stor stor lettelse, for man kan alligevel ikke lade være med at gøre sig nogle tanker… og på et sygehus, har man jo alverdens tid til det -ked

Tak til dig Jeanette, fordi du tog dig tiden til at holde alle de KATTEGALE opdateret -møzkram

MB -lazykitty

Velkommen hjem MB -velkommen

Har tænkt MEGET på dig, og er så glad for, at det ikke er noget alvorligt -partytime -partytime

Kom så i gang med, at være gal igen -joker -nananana

-HUG

-velkommen Velkommen tilbage til os kattegale MB . Du har været savnet. Men nu er du her heldigvis igen -HUG -partytime

rigtigt stort og hjerteligt velkommen hjem

-lazykitty -lazykitty -bananer [oregonian_bear9.gif] [3d-cat–playing.gif] -kramer

Og sikke en lettelse du kom hjem inden pigerne føder :smiley:

Ihh hvor er det dejligt at du er hjemme igen MB. Du har altså bare været SAVNET har du! Og hvor er det dejligt at der ikke var noget alvorligt galt med dig…

Stoooooooor -gruppekram til dig os :slight_smile:

Hvor skønt og velkommen tilbage -velkommen
Det var da godt nok også en ordentlig forskrækkelse for dig (og os) -uha

MB -kramer Hvor er det dejligt at du er tilbage -bravo Du har været rigtig savnet her på de kattegale -balloons

-joker -joker -joker

Velkommen tilbage min ven, hvor har du været savnet [bigloony]

Som jeg skrev på sms, så er jeg så glad og lettet over, at du ikke fejler noget alvorligt…py ha.

Ja, vi ses jo i morgen, så kommer jeg lige med lidt forsyninger.

Stort knus fra mig. [oregonian_bear9.gif] -dans -dans -dans

-velkommen hjem din dejlige tøs. Hvor har jeg dog savnet dig her og tænkt på dig mange gange. Heldigvis har jeg ikke forestillet mig, at det kunne være kræft, som jo nok har været noget af det, du har tænkt på.

Det er velnok træls, at de på sygehuset ikke har kunnet hjælpe dig med at gøre noget, så blødningerne ophører. Håber snart der kommer en løsning på det.

Du får lige en velkommen hjem krammer her fra mig -kramer

Jeg kan lige se for mig hvordan dyrene er meget glade for at få dig hjem igen. Det må have været forfærdeligt at undvære dem og ikke at vide, hvornår du kunne komme hjem til dem -græd

-kat1 -kat1 Stort velkommen tilbage! -kat1 -kat1

Hej Mai-britt.
-velkommen hjem igen, godt at høre at det ikke er noget alvorligt.
Og hvor er det skønt at se du er online igen. Du har virkelig været dybt savnet…
Knus fra os fire… -
-kramer

hejsa og velkommen hjem igen din skjønne kvinde, det er bare så dejligt at du er tilbage på din plads igen.
håber da virkelig at du har det ok og at de dersens læger finder ud hvad og hvor de blødninger kommer fra
-velkommen hjem

og mon ikke dine katte har savnet deres dåseåbnerslave

Velkommen hjem MB

du har sandelig været savnet og jeg er UTROLIG lettet over at du ikke fejler noget alvorligt. -bravo

Dine katte har garanteret rendt rundt fuldstændig rastløse og ventet på dig -felixsylvester og når nu du er kommet hjem er må de være ualmindeligt glade og hoppe op og ned -kattedans

Håber vi ser mere til dig herinde nu -kramer

YAHOOOOO… Du er hjemme igen

-velkommen hjem

Dejligt at have dig tilbage igen MB, du har bestemt været savnet. -kramer [bigkiss]

Welcome home MB!

Godt det ikke var alvorligt -love

Rart at have dig tilbage i god stand -velkommen

Hvor er det dejligt at høre fra dig May-britt…IH hvor har vi væpret nervøse for dig, og dine gravide misser -ked -ked
Dejligt at høre at du er tilbage -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot
Du får lige et stort Cyber knus fra Fynsland -gruppekram -HUG -HUG -ballon -balloons -blomst -hop -ROCK -ROCK

KH Sine som godt vil bede dig om at holde dig rask FORSTÅET -politi

-bear -bear

Taaaark for velkomsterne -hop
I har sandelig også været savnet kan i tro -ked tiden har været lang som et ondt år -uha

May-Britt: Joooh, mine tanker begyndte godt nok at gå i retningen af kræft, det kan nok ike helt undgåes, når jeg nu allerede har haft det… men Gudskelov var det ikke det -storrespekt

Pernille: Ja, vi ses imorgen hvor du kommer med forsyninger… du er en skat er du -love
Jeg skulle jo have været ude at handle KMR o.lign ind i mandags, men der kom desværre noget andet i vejen -blåblå

Ih altså -høhø Jeg render stadig rundt og klapper,kysser, nusser hunde og katte -hæhæ
De var bare SÅ GLADE for at se deres moar -danse men nu mener de vist det er nok for denne gang -øøøvvvs
Utaknemmelige kræ -xxrotflmao

Haiiii MB…

Welcome Back…!!

Det var noget af en bask tur du der måtte igennem

Gudskelov med positivt resultat [bigloony]

Dejligt at have dig i blandt os igen…