Så er Jylland ikke en del af DK mere (joke billede fra kampagne )

Altså man må jo formode at KBH er en del af Dk da det er vores hovedstad…Men det betyder så DK reduceres til Sjælland, Fyn og det nederste af Jylland…Hvad med alle os andre, der skal være en grænse siger de, men hvorfor må Jylland ikke være med(bornholm er vel egentlig også skåret ud) :muhaha::klapper:(havde nok fyret min reklame chef for den bommert :uha::surrender1:)

Godt set! :høhø:
Det smarte er jo, at man kan ekskludere “den anden del” af landet alt efter, hvor man bor. :smiley:

Nu har jeg j altid haft pas med når jeg skulle på øen alligevel. Det har altid været en smule udland for en inkarneret vendelbo:høhø:

For en vendelbo er alt syd for Limfjorden vel udland?
Jeg har hørt, at der engang var en benzintank i Nørresundby, der skiltede med “Sidste tank før Grænsen!” :smiley:

Dét skal nok passe :smiley: og ja når først vi kommer syd for fjorden, skal GPS og landkort findes frem :smiley: Men vil lige sige jeg nu er imigrant… For 3 år siden blev jeg Himmerlænding :smiley: :smiley:

Hey det er da lidt smart de bare sælger ½ delen af DK for at få underskuddet dækket lol…ej sry ikke sjovt.

Så skal jylland jo både have ny hovedstad og regent…
Mon man laver en audition, man kan deltage i?
Vi byder velkommen til “King-factor” :neje:
:tihi:

En ny grænse kunne sådan set have sine fordele… Det ville da være skønt at have mulighed for at flytte til fx Jylland og derved slippe for Pia K og DF. DF-frit område er da i hvert fald en af de få ting der kunne få mig til at overveje at rykke mine sjællandske rødder op med roden og forlade Danmark til fordel for JylLAND.
Ja Pia K - der MÅ være en grænse. En grænse for hvad man kan tillade sig at byde sine medmennesker. En grænse for fremmedfjendskhed. En grænse for frygten for forskellighed. En grænse for vores egen snæversynethed. Der må være en grænse for galskaben!

  • Desværre er det nok ikke den slags grænser Pia gerne vil have indført. For hvis der er nogen der går “over stregen” er det DF.