Så er kattene flyttet

Jeg vil lige give jer en opdatering - nu er kattene flyttet :vræle: og jeg er ikke længere katteejer og bliver det heller ikke igen.

Til jer der ikke har set det, har jeg fået konstateret allergi overfor kattene - de har derfor fået nyt hjem, hos en fantastisk familie :hjerte: en mor med en datter på 13 år. Moren er førtidspensionist, så hun kan gå hjemme og hygge om kattene hele dagen :inlove: både mor og datter er helt væk i kattene - og kattene indtog deres nye hjem med højtløftet hale og gik straks i gang med at undersøge ALT. De virkede ikke det mindste usikre, tværtimod, det hele var spændende og sjovt :yah:

Familien har lovet jeg må besøge dem lige når jeg har lyst - og da jeg gav mig til at tude da vi skulle til at gå igen, kom de begge og gav mig et kram og lovede mig at passe GODT på mine elskede drenge! :inlove: :hjerte:

De vil blive forkælet og højt elsket. De må være over det hele, på borde, reoler osv. osv., og de må naturligvis også putte i sengen! Det er helt perfekt!

Men gud hvor jeg savner dem allerede :ked: og hvor er her bare tomt…

Jeg vil stadig holde øje med jer herinde :høhø: men jeg er nok slet ikke så aktiv mere, som jeg var tidligere.

SAAAAVNER DEM!!! :frowning:

Forfærdeligt at du måtte gå af med dem - men SKØNT at du har fundet sådan en god familie!! :slight_smile:

Åh nej dog, hvor trist. :frowning: - Men trods alt dejligt du har fundet en dejlig familie til dem.

hvor er det trist… :ked:

men dejligt de har fået et godt hjem…

Dejlig opdatering - når nu det skulle være :smiley:

Det ville være synd, hvis du forsvandt helt herfra. Du ville ikke være den eneste bruger, der aldrig får kat igen, men stadig kan have noget at bidrage med :slight_smile:

Hvor bliver jeg trist på dine vejne, men samtid også rigtig glad over du har fundet dem sådan et dejligt hjem, ikke mindst hvor du også må besøge dem. Men du får alligevel et kæmpe kram herfra

mvh
Gitte

Hvor er i søde :inlove:
Det er hårdt, rigtig hårdt - jeg savner dem rigtig meget og her er meget underligt tomt!

Men jeg har fået besked fra familie om at de allerede er faldt til, de ligger og putter, har spist deres vådfoder og har været på bakken. De er simpelthen for seje de to! :thumbup: :hjerte: Men de indtog også straks hjemmet med høj haleføring og nysgerrige blikke - og Charlie smed sig på bordet med mavsen i vejret, og charmerede sig så meget at vi endte med at være tre der stod og nussede ham på maven :inlove: familien virker meget glade for kattene og helt forelsket i dem - og jeg er helt sikker på at det er gengældt! :hjerte: Nu skal de have lov til at falde ordentlig til og finde ud af at det er deres nye hjem - men så vil jeg også gerne ind og besøge dem og se dem igen :hjertehop:

:kram:

Du må sørge for at have rigtig travlt i de kommende dage!

Av stakkels dig… ikke sjovt at få allergi og skulle af med dine elskede katte… men pragtfuldt at høre at du har fundet et fantastisk hjem til dem :slight_smile:

Trøstekrammer herfra

Dejligt at høre at du fandt et nyt hjem til drengene og hos nogen som ved at katte skal være i sengen osv:tihi:
:trøste:Tine

Det var sådan, at jeg fik min Gia, min tilbedte første mis - dagligt feteret og forkælet :ok:
Godt, at dine også fik et nyt godt hjem :ok:

Har fået opdatering fra familie igen - kattene kom og vækkede dem lige så sødt i morges :inlove:
Og i går modtog jeg mms besked med billede af Charlie der lå i datterens seng og puttede :hjerte: De ser ud til allerede at være faldet til - og det giver altså en dejlig ro, at jeg ved de har det godt og tager det hele i stiv pote! :slight_smile:

Åh hvor jeg føler med dig… Har selv været igennem det (dog er det manden der er allergisk) :frowning:

Det bliver aldrig det samme igen… Jeg er glad for at du har fundet et trygt sted til dem, de ser bare skønne ud :slight_smile:

Masser kram herfra

Jeg kan sagtens forstille mig, hvor trist og tomt, det må være for dig…

Men hvor var det dog fantastisk, du har fundet sådan en god familie som kunne have dem begge. :hjerte::hjerte:

Så fik jeg dummet mig igen :ups:

Jeg plejer altid at springe trådene over, om folk som har mistet en kat eller hvor kattene er blevet væk.

Jeg bliver altid så ked af det. Så nu sidder jeg her med tårer i øjnene og føler med dig.
Så siger man, at mænd ikke har følelser, men den holder altså ikke her.

Jeg håber du kommer godt igennem det og får en stort -kramer

Det gør mig virkelig ondt på dine vegne :frowning: Det må være afsindigt hårdt at skulle af med dem - men er samtidig glad for at du har fundet sådan en skøn familie til dem, når det nu ikke kunne være anderledes :slight_smile:

Stort :trøste:kram til dig

Åh nej… :ked:

Det er vist gået min næse forbi at du har fået allergi…

Hvor er det dog trist at du skulle af med de 2 dejlige drenge… Men hvor må det betyde meget at du ved de har det godt og bliver forkælet i deres nye hjem… :hjerte:

Det gør mig virkelig ondt at høre

:kram:

Drengene har været heldige, Nicole - du har taget dig rigtig godt af dem, selvom du ikke kunne beholde dem :kram:

Hvor er i søde, det varmer med alle jeres indlæg! :hjerte:

Lige nu er jeg helt alene hjemme, Christian er oppe og træne - og nu går det op for mig hvor tomt her virkelig er! :vræle: Synes hele tiden jeg hører miav og trippende poter på gulvet, men nej… :frowning:
Har dog modtaget endnu en mms besked fra familien - et billede af Charlie og Bailey der ligger og putter sammen i sofaen med deres nye moar! :inlove: De har virkelig fået sig et fantastisk hjem og ser ud til at stortrives allerede - de kunne ikke ønske sig en bedre familie! Og det kunne jeg heller ikke - er så glad for at netop de fik kattene, jeg stoler 100 % på dem og ved at kattene bliver forkælet og højt, højt elsket - lige som her!

Men jeg saaaavner dem!! Her er virkelig tomt - går hele tiden og holder øje for ikke at komme til at træde på dem, skynder mig at lukke døren så de ikke smutter ud, slukke kalenderlyset i stuen bare jeg går ud i køkkenet osv. osv., det er virkelig underligt, tomt og trist! Men de har det godt - og min allergi bliver bedre, det må jeg huske…

Det er da dejligt, at de sådan holder dig løbende orienteret her i de første dage. Hvor er det godt, vi har al den nymodens teknologi, så det kan lade sig gøre :slight_smile:

Skynd dig at sætte noget musik på eller tænd for fjernsynet, så du ikke kan høre stilheden - så at sige :rolleyes: