Så er morgenkaffemaskinen gjort klar

og i skal bare starte den…

Kedlen til Te vand er fyld og skal bare startes…

Rundstykkerne er bestilt og bliver leveret kl 7

Resten er i køleskabet klargjort med folie omkring…

Der er også mælk og Juice

Jeg har brugt det halve af natte på at komme igennem disse tråde så jeg er nok ikke en af de første der kommer på banen…

Håber at det smager…

Mums Birthe. Den hopper jeg på. Sidder allerede på arbejde :frowning:

Gad vide hvornår folk vågner???

Så er vi klar til morgenkaffe.

Ungerne er sendt i skole, røven er skrubbet.

Så skal der tjekkes fora, og drikkes kaffe.

umm dejilgt med en kop kafe, mens jeg tjekke de nye indlæg…
Jeg er lige væltet ud af dynen… skal snart i gang, med støvsugning og rense bakker

God morgen god morgen. Er snart på vej til Hjørring, hvor min arbejdsdag begynder i dag.

Kan I have en dejlig dag allesammen, jeg håber, at det bliver den dag, hvor man kan læne sig tilbage og sige, at der trods alt er retfærdighed til.

Ses senere :wink:

Godmorgen… :smiley:

Så Birthe så kom dagen… :smiley: :smiley: :smiley:

yep…kl 14 :smiley:

glæder du dig ikke helt vildt???

Godmorgen alle :slight_smile:

Iiiihhh Birthe - det bliver bare sååååå godt, når du skal hente din nye misser WEEEEEEEEE

Det er vildt dejligt at vi nu endelig får ham…

:o Det er alstå mærkelig at gå ind på KG uden at det hele bipper og blinker

Der er næsten dødt

Birthe… aji hvor bliver det da bare dejligt…

Ja det er helt underligt…

Jeg har lige skrevet i Off Topic, hvor jeg giver mit bud på, hvorfor der er så stille :wink:

Nej hvad sker der her???

Hvordan kunne det ske???

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dette er mit indlæg nummer 100
Hooooold da op…

:lol: :roll: :shock: :lol: 8)

Kun nr 100 :lol:

Du har da allerede været her flere dage Annette… :lol:

Ja det er helt underligt…

Jeg har lige skrevet i Off Topic, hvor jeg giver mit bud på, hvorfor der er så stille ;-)[/quote]

Jeg kan ikke finde det :frowning:

Det kan jeg heller ikke…

Jeg kan heller ikke :?

Annette, Er du sikker på det er inde på KG du har skrevet [smilie=hate-lol2.gif]

Ja min blinker godt nok heller ikke, men det er jo ikke = at der intet sker. Der sker bare ikke noget i de tråde jeg er tilknyttet.

Så vidt jeg kan se så er der lige så stor “run på” som der altid har været ifht. nye indlæg. Der er så måske ikke så mange der svarer i dem, men mange af os der “strejker” er jo også nogen af dem der “kævler” mest inde på KinderGarden.

Tror måske det er godt at vi holder lidt “lav profil” så nogle af de mere “stille” og “forsigtige” brugere kan komme til orde, medmindre Anette det sludrechatol/skrivenymfoman giver dem mindreværdskomplekser [smilie=drogar-nottalking(lbg).gif]