Så er ørerne vokset til 11 uger

Sundisk Givenchy Xeryus Rouge, sorrel hun abyssinier

-tihi Dumbo
Pas på hun ikke blæser væk i stormvejr. -forelsket

Flot mis. -love

ÅÅÅÅH, sikken dog en skønhed -lovelove -lovelove -lovelove

Hvor er hun bare smuk -forelsket -love -forelsket -love

Hold da ferie sikke øre… Men smuk det er hun -forelsket -love

Hvis jeg ikke havde en så stor svaghed for de fladsnudede, ja så ville det helt sikker blive dem med de store øre… -forelsket

Hun er fantastisk smuk og ja, kan vi låne lidt af de øre -forelsket -forelsket -forelsket

Det har taget mig lang tid at nå frem til de ører, så der er ikke noget at hente her, beklager:-))
Hun er stjerneskuddet i det kuld, jeg havde slet ikke forventet så store, åbne og velplacerede ører med den kombination. Så en glædelig overraskelse. Selv om hun kun er 11 uger ved jeg godt hvem der skal være far til hendes killinger en dag, uhuuee det kunne gå hen og blive rigtig spændende:-))

Hvor er hun altså smuk -thumbs Suk, tænk hvis mine store ører var blevet gjort til noget attraktivt, da jeg var barn :stuck_out_tongue:

Nååååårrr, hvor ER hun da skøn

-love -love -love -love -lovelove

Jamen det ar da så meget nemmere at rive dig i ørerne når du var uartig.

Vil lige sige at ørernes størrelse gør ikke hun hører bedre efter hvad der bliver sagt

Hun har bare et super lækkert udtryk Lis -love

Hn er nemlig en rigtig lækker prinsesse mis. -forelsket -forelsket Nu må du endelig komme med billeder af hende, så vi kan følge hende, den lange vej til den skønne prins -love -love

For store øre, forkert farve og for lidt pels men

FOR SQ DA IKKE OZ HUN ER EN LÆKKER MÅS

-forelsket -savle -forelsket -savle -forelsket -savle

Ha, ha, misundelse er en grim ting - især når man ikke kan se hvad kvaliteter katten har - men du har ret hvad angår farven, jeg ville også hellere ha’ hun var vildtfarvet :stuck_out_tongue:

Det har taget mig lang tid at nå frem til de ører, så der er ikke noget at hente her, beklager:-))
Hun er stjerneskuddet i det kuld, jeg havde slet ikke forventet så store, åbne og velplacerede ører med den kombination. Så en glædelig overraskelse. Selv om hun kun er 11 uger ved jeg godt hvem der skal være far til hendes killinger en dag, uhuuee det kunne gå hen og blive rigtig spændende:-))[/quote:3dvv9lnb]

så kan jeg regne ud at du allerede har stjerner i øjnene og vilde planer…Du er jo nok ikke bedre end vi andre -rofl man får kriller i maven når guldet dukker op -love -love

Hun er da ikke til at stå for. Hold fast hvor er hun dejlig!! -forelsket

Hold da op hvor er hun smuk -love -forelsket -forelsket -forelsket -love -love -love

Stort tillykke med den smukke stjerne…