Så er slutspurten startet

Annette Kefir føre lige nu med 993 indlæg efterfulgt af Karen P med 990…hvem når først det magiske tal 1000

Med den fart Annette har på skulle det ikke undre mig om hun når til målet først…det er rigtig spændende… -uha

øv så er jeg vist bagud motocanaglia_nonegiusto

LOOOOOOOOOOOOOOOOL jamen kan så erklære at dette er mit indlæg nr 1.000 -bananer

-bananer -storrespekt -storrespekt -bananer -bananer 1000

Så må du da efterhånden få lov til at kalde dig et ægte sludderchatol… -høhø

Hahaha jeg anede det ikke før du skrev, så måtte lige ind og kigge og det passede lige perfekt G

Synes da ellers ikke det er længe siden der stod 850 GGGG

Ej ok… nu lavede jeg lige en masse fis i offtopic, det må da vist også have tællet noget.

Tror du der er præmier?? GG

Ja det kan da være du får den der titel de har gemt… -LOL

var ikke klar over vi dystede, det kunne i da godt have sagt -uh -uh

Nåja [bigloony]

Ihhh Karen - hvor er vi seje… !!

Ja godt med dig, du vidste garanteret at vi dystede -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao
Så skyndte du dig at lave flere 100 indlæg, bare for at vinde -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -gimiggimig -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

-høhø -høhø Tak for kampen vi ikke vidste vi kæmpede -love -love

Det vidste jeg egentlig heller ikke men da jeg så Annettes turbo indlæg ja så måtte jeg simpelthen se hvor mange indlæg hun var på…og så var i såååååå tæt på hinande… -høhø

Og så lavede jeg slutspurten uden at informere jer…så kunne der nemlig ikke spammes…host host… -høhø

-høhø -høhø Nu er det jo sådan at Annette og mig slet ikke kan døje hinanden -sorry -høhø og vil ihvertfald ikke lade den anden vinde [smilie=hate-tunz.gif] Hvis vi kan undgå det -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao Men mon ikke jeg er så heldig, at det nu er hende der modtager en grim tittel. for så griner jeg en vis legemsdel ud af bukserne [smilie=hate-ass.gif] -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Kan da se jeg er noget bagefter hehe

-høhø -høhø Nu er det jo sådan at Annette og mig slet ikke kan døje hinanden -sorry -høhø og vil ihvertfald ikke lade den anden vinde [smilie=hate-tunz.gif] Hvis vi kan undgå det -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao Men mon ikke jeg er så heldig, at det nu er hende der modtager en grim tittel. for så griner jeg en vis legemsdel ud af bukserne [smilie=hate-ass.gif] -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]

Karen hvis du nu begynder at oppe dig lidt. -what …så når du måske 2000 før Annette… -høhø men så skal du godt nok være hurtig sådanne som hun spammer lige for tiden… -høhø

-sorry Annette

Ihhh altså du er strid Birthe GGG

Jeg har ikke fået en titel så æv bæææææææææv -rækkermegatunge -nananana

Tror jeg har helle -jegkrydser

kigger med store våde dådyrøjne jaa?? -uha

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL morede mig lige bekosteligt i et andet indlæg idet jeg til stor morskab opdagede at Birthe nu havde fået en titel under sit navn.

Turbomund

Ligeledes blev min latter højere da jeg så Karens titel

Ævle-Bævle

Men men men STOR er min forbløffelse over min egen titel - var jeg ik fredet? -græd

-græd -græd -græd det er ikke mig der har spammet…TURBOMUND… -græd -græd -græd

GGG jamen jamen jamen

Så æder jeg den titel… synes nu også den er lidt hyggelig GG