Så er vandet begyndt at sive....dag 67

:slight_smile: Så nåede vi dag 67, vandet er begyndt så småt at sive og jeg har en meget urolig førstegangsfødende der laver “hule” alle steder i soveværelset.
Hjælp mig at krydse fingre for en god fødsel for min smukke polyprinsesse, så den her tykke mave ( som godt nok er fra hendes 7½ uge og nu endnu tykkere )giver nogle sunde og raske miplinger :hjertehop:

Skal nok holde jer opdateret :flag:

:yah: håber det bedste, meeen hun kunne da godt have fået den idé igår, så vi havde muligheden for at heppe med. Nu skal vi jo på udstilling.

Held og lykke med fødslen :wehu:

:yah: vi krydser alt hvad vi kan for at alt går som det skal :kryds::kryds::kryds::kryds:

Spændende! :kryds: for, at fødslen forløber vel for både mormis og de små mislinger.

:kryds::kryds::kryds::pote::pote::pote::kryds::kryds::kryds:

Herfra krydses der både fingre og poter for en nem og smertefri fødsel med lykkelig udgang :slight_smile:

Glæder mig til at se de små :wehuu:

Vi :kryds: fingre her for en god fødsel.

Glæder mig til opdatering, så vi kan få flere mislingebilleder at nyde herinde. :smiley:

Årh, kæmpe-mave :tihi:

Jeg krydser fingre - Held og lykke med det :wehuu:

Uha, dét lyder spændende!!!

Jeg krydser også alt hvad der krydses kan!

En fødsel på en Søndag i hyggelige sneklædte omgivelser, det MÅ da blive en succes.

:slight_smile: Intet nyt endnu…tror snart hun har “fluffet” hele soveværelset op, så jeg tror hun kommer til at holde mig på pinebænken nogle timer endnu :høhø:

TAK for de gode ønsker :tak:

Held og lykke med den forestående fødsel. Der burde komme en del set udfra den mave

Uh pøj pøj, bliver spændende :hjertehop:

Pøj pøj med fødslen:kryds:

Jeg var lige inde på din hjemmeside og kigge nærmere:Dsmukke katte:wehuu:

Har jeg forstået det rigtigt at hun kun skal have det ene kuld eller:?

Og hvordan har du taget den beslutning.

Håber ikke jeg er for nysgerrig,men vil jo gerne lære mere:)

Tine

Hvor spændende :wehuu:
Krydser fingre for at alt går som det skal :kryds:

Pøj-Pøj med den forestående fødsel :kryds::kryds::kryds:

Uh, for en mave :uha: Jeg gætter på en 8 - 9 stk :stuck_out_tongue:
Held og lyke til den kommende mor.

held og lykke med fødslen…glæder mig til at komme fra job, og læse i tråden igen…

[quote=Poly-Cats;505551]Uh, for en mave :uha: Jeg gætter på en 8 - 9 stk :stuck_out_tongue:
Held og lyke til den kommende mor.[/quote]

-what -surrender Arj Christie…det må du sq ikk engang sige for sjov :bebe: men ellers er det jo fint at jeg har Parfumernes missemor med god mælkebar :yah:

Held og lykke :smiley:

[quote=skoglund;505526]Pøj pøj med fødslen:kryds:

Jeg var lige inde på din hjemmeside og kigge nærmere:Dsmukke katte:wehuu:

Har jeg forstået det rigtigt at hun kun skal have det ene kuld eller:?

Og hvordan har du taget den beslutning.

Håber ikke jeg er for nysgerrig,men vil jo gerne lære mere:)

Tine[/quote]

Hej Tine det er da fint at spørge når man undrer sig :ok: Grunden til at det er den ene parring er fordi hankatten bliver kastreret. Håber da på et par kuld eller 3 mere fra hende i fremtiden :hjerte:

Håber vi snart bliver updateret :slight_smile: Og håber alt er gået vel/ går vel :smiley: