Så er vi der vist

Total afslapning mellem venner :thumbup:

Elendig kvalitet… men havde kun telefonen ved hånden…

Cute :hjerte:

jubiii - endelig :slight_smile:

:wehu::thumbup::juhu: ENDELIG!!! :juhu::thumbup::wehu:

Nåhr :hjerte:

Og er I også begyndt at lade dem være alene sammen?

Hurra!!! :danser::fantatisk:

Ih, hvor er det et skønt syn!
Det måtte jo komme, Brian har jo et skønt temperament :inlove:
“Barske Børge” er ligeså blød indeni som udenpå :hjerte:

Hvor er det et dejligt billede Ann. Tålmodig stædighed fra din side gør, at du endelig langt om længe, ser ud til at være kommet i mål :juhu: Stort til lykke til de involverede misser - der trods alt har måtte overgive sig til sidst, og kapitulere overfor en ekstremt stædig ejer :cool:

Mvh
Yvonne

Endelig :slight_smile: Hvor er det skønt at se, at tålmodighed lønner sig :slight_smile:

[QUOTE=galath;787390]Nåhr :hjerte:

Og er I også begyndt at lade dem være alene sammen?[/QUOTE]

Ork ja da… Jan meddelte mig, at hvis jeg kunne lade dem være alene mens jeg var i bad, så kunne jeg vel også gøre det mens jeg var på indkøb… og det havde han jo lidt ret i :slight_smile:

Jeg aner ikke hvad der er sket, men lige pludselig har Brian fundet ud af at alle er søde og at han gerne vil lege og putte med dem… Resten af Banden er dog stadig temmelig skeptiske overfor den kovending :smiley: eller… det har de været.

Sikke dejligt billede! :smiley:

dejligt at se de endeligt kan være sammen :slight_smile:

det er da utroligt hvad en velanrettet pote kan gøre :slight_smile:

[QUOTE=cæsar;787414]

det er da utroligt hvad en velanrettet pote kan gøre :-)[/QUOTE]

Ja - det kan da sagtens være, at det var den der syngende lussing fra My, som fik ham til at tænke sig om :tihi:

(Nej, Brian var ikke ved at æde søde lille My - han ville lege og forsøgte sig derfor med lidt benspænd, som man jo kan med Yaba, Cæsar og Pelle… det blev taget meget unådigt op af en Dame, der afgjort IKKE indlader sig med forvorpne drenge :klapper: så Brian fik en på sinkadusen og et solidt hvæs lige i synet…
Efter den episode har alt bare flasket sig herhjemme…
Så måske skal man bare true ham med My, hvis han skulle få tilbagefald :slight_smile: )

[QUOTE=Ann K;787403]Ork ja da… Jan meddelte mig, at hvis jeg kunne lade dem være alene mens jeg var i bad, så kunne jeg vel også gøre det mens jeg var på indkøb… og det havde han jo lidt ret i :slight_smile:

Jeg aner ikke hvad der er sket, men lige pludselig har Brian fundet ud af at alle er søde og at han gerne vil lege og putte med dem… Resten af Banden er dog stadig temmelig skeptiske overfor den kovending :smiley: eller… det har de været.[/QUOTE]

Det kan man vel egentligt godt forstå… :tihi:

[QUOTE=Ann K;787416]Ja - det kan da sagtens være, at det var den der syngende lussing fra My, som fik ham til at tænke sig om :tihi:

(Nej, Brian var ikke ved at æde søde lille My - han ville lege og forsøgte sig derfor med lidt benspænd, som man jo kan med Yaba, Cæsar og Pelle… det blev taget meget unådigt op af en Dame, der afgjort IKKE indlader sig med forvorpne drenge :klapper: så Brian fik en på sinkadusen og et solidt hvæs lige i synet…
Efter den episode har alt bare flasket sig herhjemme…
Så måske skal man bare true ham med My, hvis han skulle få tilbagefald :slight_smile: )[/QUOTE]

Det er du velkommen til, du kan også få et billedet af hende som du så kan true med :-).

hvor er det SKØNT han endelig er integreret i flokken :smiley:

Årh hvor er det da bare SKØNT! Langt om længe!

Hvor er det dog bare dejligt og længe ventet :hjerte:

Måske har han fået en hjerneblødning eller noget…:?

Det ville jeg også være i deres sted. Det kunne være en fælde…:høhø:

Nej helt ærligt, Ann, hvor er det bare godt, at jeres næsten endeløse tålmodighed alligevel bar frugt til sidst. Stor ros til alle - mennesker som dyr :slight_smile:

ENDELIG :thumbup: hvor herligt. Og igen et bevis på, at hvis man som katteejer virkelig vil og er lige så stædig som kattene :høhø: så kan mange ting lykkes.

Herligt med endnu en success historie.