Så er vi gået i gang

… med at forberede til Worldshow…

Danmarksflag vasket - tjek
Danmarkstrøjer vasket - tjek
Vikinghatte pakket - tjek
Burgardiner vasket - tjek
Rødt/hvidt tøj vasket - tjek
Farver til hoved (og tænder) pakket - tjek :tihi::tihi:
Transportkasser vasket af - tjek

Jep - vi er godt på vej… Nu skal vi bare gøre klar til den store vask - men det er først om en lille uges tid… men IHHHHH hvor jeg glæder mig til turen og håber at vi alle sammen får en dejlig dansker lejr og masser af hygge :ok::ok::ok::ok::ok:

Jeg er drøn misundelig, men ønsker alle jer der skal afsted en fantastisk tur :flag:

Jeg håber du får en rigtig god tur til Polen :slight_smile:

Vi ses dernede Lene :slight_smile:

Jeg har simpelthen SÅ meget kriller i maven :besvimer:
Glæder mig for vildt til at opleve et WS og i morgen en uge er vi på vej :wehu:

Har iøvrigt læst at de sender live dernede fra via deres web :thumbup:

Der skulle være en chance for, at vi ikke overser jer dernede :høhø:

Rigtig god tur . :slight_smile:
Hvor ville jeg gerne havde været med. Men det må blive en anden gang.
Men vi følger spændt med hjemme fra på computen :slight_smile:
Og så krydser vi finger for alle de danske deltager:kryds::kryds::kryds::kryds:

I må have rigtig god tur og held og lykke dernede :slight_smile:

Tusind tak alle sammen… Jeg glæder mig helt vildt - også selvom jeg ved at mine killinger ikke har en chance for noget… Men mere det at være sammen med andre og hygge sig - det giver altså rigtig meget :D:D:D

Og dejligt at der er andre herinde fra som også kommer… Go Denmark Go Denmark… :ok::ok:

Peter røbede lige i morges at han ikke skal på arbejde før efter Worldshow… Aha - så blev der sat dagsorden op med pakning og vaskning til Worldshow - så meget for at afsløre at man har fri… :høhø::høhø::høhø:

Vi ses dernede :slight_smile:

I må ha´en super god tur!

Det er da fedt hvis man kan følge med på nettet herhjemme, hvis der er nogen der finder frem til et link så kom endelig med det.

Glæder mig også helt vildt til turen.

Har skrevet en tjek liste, men garanteret så glemmer jeg noget.

Men hvor skal vi heppe på de danske katte - vi ses i Polen :slight_smile:

Så ses vi:).

Vi glæder os også helt vildt.

håber i får alle tiders weekend… held og lykke til jer alle…send endelig hjem så vi kan følge med

Jeg har i dag lånt en Danmark 1984 landsholdstrøje af min bror, som lige skal vaskes og derefter er klar til World Show :slight_smile:

/Flemming

6 dage til vi drager mod Polen :wehu:
Hold op jeg er spændt nu :besvimer:

Pakkeliste er skrevet og en af dagene står den på vask af burgardiner og pakning og torsdag står den på vask af katte :thumbup:

Håber I får en fantastisk tur :wehu: måske I kan høre at vi hepper på jer herhjemme i Danmark :tihi:

Vi ses dernede:thumbup:

Er så meget klar til at opleve et World show…

Held og lykke til alle danskere… :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Her skulle sendes live fra WW :slight_smile:

http://www.faunaplanet.tv/

Jeg har ondt i maven på jeres vegne! Jeg ønsker jeg alt muligt held og lykke og håber på masser af danske WW! :flag: