Så er vi gået i gang

Rigtig god tur til jer allesammen som tager til WW showet, bliver spændende at følge med i den tråd der med garanti bliver oprettet for at fortælle resultater efterhånden som de tikker ind på mobilerne dernede fra :smiley:

Herfra vil der blive krydset fingre, poter og haler for de danske farver :kryds:

Du skulle bare vide hvor ondt i maven jeg har :høhø:
I overmorgen er vi på vej derud af og jeg kan slet slet ikke få organiseret noget som helst, så spændt er jeg :klapper:

[QUOTE=Catika;714739]Du skulle bare vide hvor ondt i maven jeg har :høhø:
I overmorgen er vi på vej derud af og jeg kan slet slet ikke få organiseret noget som helst, så spændt er jeg :klapper:[/QUOTE]

Jeg gætter på du har ligeså ondt som jeg ville have haft :høhø:

Jeg kan godt forstå du ikke kan få ordnet noget, jeg ville nok også have været lidt vims hvis det var mig der skulle afsted :tihi:

[QUOTE=Catika;714739]Du skulle bare vide hvor ondt i maven jeg har :høhø:
I overmorgen er vi på vej derud af og jeg kan slet slet ikke få organiseret noget som helst, så spændt er jeg :klapper:[/QUOTE]

Me too…

Jeg har skrevet 2 huskelister - een til Hotellet og een til hallen… har lige fået Peter til at bære 3 poser ud i gangen - som skulle med… Gik ind til mine huskelister og kunne kun strege 1 ting :tihi::tihi::tihi: Syntes ellers at jeg var så organiseret - men jeg fik vist pakket mere end jeg lige havde med på listen… :ups::ups:

Nu må vi se hvad resten af dagen byder på… nu skal jeg stryge burgardiner… de står i hvert fald på listen… :D:D:D

[QUOTE=Coogans;714837]Me too…

Jeg har skrevet 2 huskelister - een til Hotellet og een til hallen… har lige fået Peter til at bære 3 poser ud i gangen - som skulle med… Gik ind til mine huskelister og kunne kun strege 1 ting :tihi::tihi::tihi: Syntes ellers at jeg var så organiseret - men jeg fik vist pakket mere end jeg lige havde med på listen… :ups::ups:

Nu må vi se hvad resten af dagen byder på… nu skal jeg stryge burgardiner… de står i hvert fald på listen… :D:D:D[/QUOTE]

Altså Lene, du har jo været med før og burde ikke være så forvirret :klapper:

Jeg har lige gjort det samme. Pakket en masse og skulle så lige se på huskelisten, og der kunne jeg så ikke strege noget ud :uha:

Det skal nok blive sjovt at se hvor meget oppakning vi ender med at have med :høhø:

[QUOTE=Catika;714864]Altså Lene, du har jo været med før og burde ikke være så forvirret :klapper:

Jeg har lige gjort det samme. Pakket en masse og skulle så lige se på huskelisten, og der kunne jeg så ikke strege noget ud :uha:

Det skal nok blive sjovt at se hvor meget oppakning vi ender med at have med :høhø:[/QUOTE]

Jamen Tine - jeg er Lene 3 år når det gælder Worldshow… Det er nok fordi jeg glæder mig så vanvittigt meget til at komme derned… :D:D

Nu fik jeg da pakket burgardiner og pakke kattebakker til hhv. hallen og hotellet… nu må jeg hellere tage en lille morfar… Bliver så træt af at være så stresset… :tihi::tihi:

[QUOTE=Coogans;714887]Jamen Tine - jeg er Lene 3 år når det gælder Worldshow… Det er nok fordi jeg glæder mig så vanvittigt meget til at komme derned… :D:D

Nu fik jeg da pakket burgardiner og pakke kattebakker til hhv. hallen og hotellet… nu må jeg hellere tage en lille morfar… Bliver så træt af at være så stresset… :tihi::tihi:[/QUOTE]

Nårhhh, så er du undskyldt :tihi:

Jeg er også så s**** træt, så måske jeg også skulle holde en pause (fra hvad ved jeg ikke) og tænke lidt mere :lol:

:smiley: ja, jeg har da fået pakket papirerne (pas, bilreg., til udstillingen og kattenes) - men mon ikke jeg alligevel lige tjekker dem igen 17 gange for at se om det er de rigtige jeg har taget med ? :tihi: og så ellers farer rundt om mig selv torsdag aften for at blive færdig :stuck_out_tongue:

Du har bare at blive færdig så du kan komme tidlig i seng i morgen. Du skal jo være frisk til den laaaaaange køretur :klapper:

:p:p LOL

Burgardiner til 3 katte - tjek…
daseseng og sutsko til 3 katte - tjek…
kattebakker til bure - tjek…
kattebakke til hotellet - tjek…
madskåle til hal og hotel - tjek…

mit eget tøj skal lige være helt tørt…
men jeg har fået pakket sko, undertøj og dee slags…

fodervejledning til vapperne skrevet og hængt på køleskabet…

Hmm… videre i teksten - vi skal afsted i morge, så alt skal være klart i aften!

Sutsko til katte??! Det har jeg ikke hørt om…Hvad er det?:tihi:

Der er et billede af en sutsko her. På billedet ses desuden den smukke Ana Banana, som nu er en voksen dame. :slight_smile:

[QUOTE=Catika;714739]Du skulle bare vide hvor ondt i maven jeg har :høhø:
I overmorgen er vi på vej derud af og jeg kan slet slet ikke få organiseret noget som helst, så spændt er jeg :klapper:[/QUOTE]

Jeg har skrevet så mange lister at jeg slet ikke har styr på det :dokdok::dokdok:

Glæder mig sådan at jeg slet ikke kan fungere mere. Der er totalt lukket af på første etage. :S
Heldigvis kommer min bedste veninde i morgen og så skal hun nok overtage styringen så alt alligevel kommer med.
Rart med en der kan tage over når det hele er gået i sort :wehu:
Men må indrømme at jeg har trummerum i maven af bare spænding.:thumbup:

heheh Tak…Jeg havde et billede af nogle katte, der havde sutsko på - alle fire poter…:tihi: Og jeg tænkte; “Hvad er nu det for noget?” “Er det noget specielt for at beskytte deres trædepuder eller…?”:tihi:

My God - jeg er helt færdig nu…

Vi blev endelig færdig med at vaske 4 katte og nu skal bilen pakkes…

For søren - jeg er ikke ung mere kan jeg mærke :høhø::høhø::høhø:

Nu skal tøjet bare pakkes og så er vi klar til i morgen at køre hunden i børnehave for weekenden og så afsted mod Poznan.

Hav en sikker tur derned alle sammen - glæder mig til at se Jer alle :ok::ok::ok:

God fornøjelse til alle. Take care. :slight_smile:

Vi hepper naturligvis på jer herhjemmefra:
:wehu::flag::juhu::flag::wehu::kattedans::wehu::flag::juhu::flag::wehu:

Jeg blev sørme også færdig, mangler bare lige det fornødne i morgen tidlig :thumbup:

Så nu må det godt blive sengetid (som om jeg alligevel kan sove :tihi: ) så vi kan komme afsted :wehu:

Vi ses dernede :ok:

God fornøjelse også fra mig!!! Glæder mig til at se billeder af World Show!!! :yah:

PS. inden vi kører - så jeg lige set på WS hjemmeside at de gerne vil have, at man tager kopi af betaling med på udstillingen. Der er åbenbart nogle indbetalinger som de ikke kan tyde hvem kommer fra osv…

Nu starter vi snart bilen - Wheeeeee :rock::rock::rock: