Så er vi hjemme igen

Hjemme igen efter en dejlig dag på udstilling.
Kalle var bare så dygtig, både til køretur og på udstillingen.:slight_smile:
Dommeren gav ham en EX 1 og så kom Kalle ikke videre.
Dommeren mente at Kalle var lidt lille…men da vi fik hans diplom stod der…at han var fin og med…GOD TYNGDE…det hænger da ikke lige sammen med at være lille vil jeg mene :?
Han er nu heller ingen kæmpe, men lille :frowning:
Nå, men vi havde en rigtig hyggelig dag med en rigtig god nabo (som måtte køre midt i det hele da hun skulle hjem og være farmor :D) og så fik vi hilst på flere flinke mennesker herinde fra :smiley:
Vi fik også købt flere gode ting med hjem til misserne, ja, det har bare været en dejlig dag

Lige nu er Kalle ved at vælte hele hytten sammen med et par andre bøller her…Kalle har nemlig sparet en masse krudt op i dag som skal bruges nu.:høhø:
Nu har vi fodret dyr og ordnet kattebakker så nu…nu skal der bare slappes af for nøj…vi er sååå trætte.

Søde lille Kalle :slight_smile:
Jeg så ham på dommerbordet.

Nææææ det hænger da ikke helt sammen :frowning:
Men sikke skønne billeder af den smukke Knaldperle :hjerte:
Han passer jo bare super ind i de grønne burgardiner, og sikke magelig og afslappet han ser ud :wink:

[QUOTE=PiaR;593043]Søde lille Kalle :slight_smile:
Jeg så ham på dommerbordet.[/QUOTE]

Øv…vi så ikke dig…

HAM nussede jeg, og nåååå han er bedårende…
:hjerte:

Ham hilste jeg på i buret og han kiggede med stoooore øjne :wehuu:
Ærgeligt at du ikke var der, så jeg (og teenageren) kunne hilse på dig :frowning:

Det var hyggeligt lige at få hilst på ham den nuser Kalle. :smiley: - Fostår ikke en fik afvide han var for lille. Jeg synes han var helt perfekt. :wehuu:

[QUOTE=Skattekat;593052]Ham hilste jeg på i buret og han kiggede med stoooore øjne :wehuu:
Ærgeligt at du ikke var der, så jeg (og teenageren) kunne hilse på dig :([/QUOTE]
Ja, det var altså ærgerligt, jeg ville også gerne have hilst på dig/jer.
Det er så rart når man får sat ansigt på dem man deler så meget med herinde :slight_smile:

Jamen så var det jo Kalle jeg kom forbi på min rundtur - jeg syntes nok, at have set den celebre herre et eller andet sted før. :smiley: Tillykke med Ex1! Han er skøn - fik desværre ikke hilst rigtigt på ham (eller dig), da han nød en alene-stund i buret, da jeg var forbi. Meen der bliver forhåbentligt rig mulighed for at nusse ham på fremtidige udstillinger! :ups:

Nåårh så fin han ser ud, og i flotte grønne gardiner. Så kunne man da se det var dine :høhø:
Tillykke med han´s EX 1 - Størrelsen skal han da nok få indhentet, hvad forventer man dog af en killing.

Øv…har alle været forbi når vi lige var ude at lufte os, syntes ellers at vi sad så meget ved buret.
Jeg ville jo så gerne have hilst på mange flere af jer.:slight_smile:

Tillykke med Ex.1’en. Når man kun lige er fyldt 3 måneder og oppe mod langt ældre katte, er det resultat fint og lovende for fremtiden. Jeg havde jo fornøjelsen af at hilse på jer og Kalle, og han virkede til at have det helt fint med alt postyret, så ham kan I vist godt tage med en anden gang igen. :smiley:
Vi gav ham også vores stemmer som den allersødeste, men der er åbenbart sket en fejl ved optællingen, for vores stemmer plejer da at være afgørende… :wink:

[QUOTE=FinnFrode;593202]Tillykke med Ex.1’en. Når man kun lige er fyldt 3 måneder og oppe mod langt ældre katte, er det resultat fint og lovende for fremtiden. Jeg havde jo fornøjelsen af at hilse på jer og Kalle, og han virkede til at have det helt fint med alt postyret, så ham kan I vist godt tage med en anden gang igen. :smiley:
Vi gav ham også vores stemmer som den allersødeste, men der er åbenbart sket en fejl ved optællingen, for vores stemmer plejer da at være afgørende… ;)[/QUOTE]

Kalle takker for ros og stemmer og er helt enig i at der nok er blevet fusket med stemmerne :høhø:

Hvor ville jeg gerne have været der og have set ham :hjerte:

Nu aner jeg ikke noget om størrelsen på Main Coon-killinger - men for mig har lille Kalle lige præcis den størrelse, han skal have :rock: