Så er vi ikke ukendte længere

se lige den her tråd inde på kg

http://www.kattegalleri.dk/html/for_mes … G_ID=40715

har skrevet til celina og tilbudt hende hjælp til at komme ind her

Det er skønt at være et sted uden dybfryser, hvor man må skrive sin mening også i annoncerne.

Nu skulle der have været en masse smileys, men de gidder skisme ikke virke hos mig.

Det er MEGA TRÆLS :frowning:

ja det er bare så fedt og det er ikke engang en af os der står bag, mon vi ka regne med et rykind snart

Jeg har også kommenteret i tråden…

Herligt… og at det er ikke en af “os” der har oprettet den synes jeg er FEDT!

NÅ hahaha det fik du postet mens jeg skrev GG Men vi er da enige haha

Det er simpelthen så fedt -thumbs

Måtte også lige give mit besyv med på linket du sendte… [bigloony]

Det er først derinde at jeg er blevet bidt af et forum… Godt sted ikke kun at besøge, men der er rigtig god stemning, masser af gode billeder, masser af rare katte elskere, og masser af god læsning. Kan varmt anbefale sitet også…
Smutter igen. Skal ind og kigge igen.

Ja, vi skulle altså have kaldt forummet for KatteGlade [bigloony] Her er jo en rigtig dejlig stemning herinde.

Kattegale styrer [smilie=hate-tunz.gif]

Ja super folk hører godt om stedet her… [bigloony]

-rækkermegatunge -nananana -skadefryd

-bananer

Og så blev den tråd slettet -what Mærkeligt, ikk? [bigloony]

ØV ! Nåede ik at se den

Halløjjj Ja så fandt jeg herind [bigloony] Ja desværre blev tråden slettet, en admin skrev til mig at det var det samme som at arbejde i netto og anbefale kunder at de skal købe deres varer i superbrugsen… -uh
Jaja så blev jeg så meget klogere… Og 1000 tak for hjælpen allesammen! I er bare super søde! Og dejlig DEJLIG stemning der er her! -bear

Tja jeg har da ofte anbefaled mine kunder at gå i Netto, hvis mine varer ikke svarede til kraven -høhø

Glad for du er her -waytohot

Må man få lidt at vide om hva tråden handlede om?

Tak Troldemor.

Så fik jeg styret min nysgerrighed. Jeg frekventere jo ikke den der “butik” længere andet end for at se på små skovtrolde. Især en bestemt!