Så er vores have Gaia-sikker

så fik vi gjort vores lille frimærke af en have gaia-sikker, vores hegn omkring haven har indtil nu kun været 120 cm højt og det har været rigeligt til trixie og vores daffy. vi har så de sidste par uger haft gaia ude i haven i sele, men det er ikke noget hun bryder sig om og 4 gange er hun på mystisk vis sluppet ud af selen, så igår tog vi den beslutning at vi forhøjede hegnet så det nu er 160 cm istedet, det nye hegn vi har sat op er blødt hegn, dvs at vores katte ikke rigtigt ka klatre i det.
efter vi havde sat hegnet op igår var gaia og trixie ude i haven i 1½ time og især gaia nød det, det blæset jo så hun havde meget meget travlt med at fange flyvske blade osv.

vi har godtnok hegnsregler der siger at vi maks må ha hegn oppe der er 120 cm, men man ser næsten ikke det nye hegn, men bliver der ballade over det er det pillet ned på 5 min.

jge håber for jer at der ikke bliver ballade så Gaia kan nyde de flyvske blade!! :slight_smile:

Må vi ikke se billeder af det, Johnny ??

:høhø::høhø::høhø: undrer sig over, hvorfor katte med navnet Gaia er nogle bøller:p
Jeg har selv haft én af slagsen - perser - det var hun bare ikke klar over:høhø:
Hun var her der og alle vegne, og hun fik da også smadret et knæ,da hun skulle kravle i tråden i løbegården…

Lailah

joda, skal bare lige ha fitigrafere det, men idag blæser det ret meget og kattene gider ikke være ude i haven

Hvor dejligt … Glæder mig til vi skal i gang med at hegne vores have ind …