Så fandt jeg også herind

:heya:
Ja jeg er ikke sådan at slippe for…
Men med 4 hunde, så tænkte jeg, at jeg nok burde være med her…

Er der andre der, som mig, har pelsrige hunde??

Og som kunne tænkte sig et fif til noget fantastisk shampoo og conditioner??

Jeg har de sidste 11 år vasket hund i et væk, men er lige blevet anbefalet noget nyt grej, som jeg lige har afprøvet og som jeg syntes er helt fantastisk!!!

Velkommen herind os :slight_smile:

Nope, ingen hunde lige pt, men det kommer der engang i fremtiden :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile:
Min søster har 2 huskyer, måske jeg kunne give fiffet videre:)
Dog er Bamse selv ret pelsfattig :wink:

Tak til jer allesammen…
Tror jeg laver en tråd med fiffet i…

Ja det har jeg -SURPRICE :høhø:

Det skulle vel aldrig være Isle of Dogs der er dit fif? Jeg er lykkelig for Sus præsenterede mig for de produkter. Hvor har det gjort hverdagen meget lettere med en teenagetibbe i pelsskifte. Jeg skal på storindkøb på lørdag i Fredericia :juhu:

Marianne

[QUOTE=Zatifi;545431]Ja det har jeg -SURPRICE :høhø:

Det skulle vel aldrig være Isle of Dogs der er dit fif? Jeg er lykkelig for Sus præsenterede mig for de produkter. Hvor har det gjort hverdagen meget lettere med en teenagetibbe i pelsskifte. Jeg skal på storindkøb på lørdag i Fredericia :juhu:

Marianne[/QUOTE]

Jo det er nemlig så!!!
Underligt for jeg har “kendt” til produkterne i flere år via amerikanske Mailister, men har aldrig overvejet at prøve det af før.
Det er bare suverænt!!

Venter på at få varer fra dem…har bestilt en Gallon Shampoo og Balsam…skal dog dele med en anden

Jeg kan anbefale det til misserne også. Vaskede 3 af mine i starten af januar og de blev bare så lækre af det.

Det kan da være vi skal have lavet en tråd med det…

Hvilken af serierne er det så I bruger?

Coature, NaturaLuxery, Vanity, Salon eller Everyday??

Og hvordan er konsistensen af produktet, er det meget koncentreret eller er det et tyndflydende?

Jeg har haft luret lidt på det nemlig, så skønt at der er kommet nogle herinde til at fortælle lidt mere om det :slight_smile:

[QUOTE=MoMo;545581]Hvilken af serierne er det så I bruger?

Coature, NaturaLuxery, Vanity, Salon eller Everyday??

Og hvordan er konsistensen af produktet, er det meget koncentreret eller er det et tyndflydende?

Jeg har haft luret lidt på det nemlig, så skønt at der er kommet nogle herinde til at fortælle lidt mere om det :slight_smile:[/QUOTE]

Det er Coature-serien…plus Isle Repair fra Vanity-serien

Jeg har så kun prøvet at vaske hund i det…ikke kat.

Jeg har så også prøvet det og er ikke så fantastisk begejstret. Jeg har andre produkter jeg synes er bedre

[QUOTE=MoMo;545581]Hvilken af serierne er det så I bruger?

Coature, NaturaLuxery, Vanity, Salon eller Everyday??

Og hvordan er konsistensen af produktet, er det meget koncentreret eller er det et tyndflydende?

Jeg har haft luret lidt på det nemlig, så skønt at der er kommet nogle herinde til at fortælle lidt mere om det :)[/QUOTE]

Hej Camilla

Jeg bruger No. 12 Triple Strength Evening Primrose Oil Shampoo, No. 16 White Coat Evening Primrose Oil Shampoo (farveshampoo til udstillingsbrug), No. 51 Heavy Management Conditioner. Derudover har jeg købt Isle Repair fra Vanity serien, som jeg putter i den fugtige pels efter vask og også bruger fortyndet med vand, når jeg børster Zigsa. Den sidste har jeg ikke prøvet på kattene.
Både shampoo og balsam kan fortyndes 1:10. Balsamen er meget tyk og drøj. Farveshampooen har jeg prøvet på Zigsa et par gange, men den synes jeg ikke er bedre end fx Chris Christensen.
Her kan du se en lille billedserie af Zigsa fra hun står op med morgenhår og til vi er færdige med vask. Hun er vasket i en blanding af Primrose oil og farveshampoo, derefter balsam og til slut Isle repair.

Marianne

Herlig billedeserie, Marianne.
Og nøj…hvor ser hun fin ud :hjerte:

Tusind tak for svar Marianne :ok:

Hvor ser Zigsa lækker ud i sin nyvaskede pels :juhu:

[QUOTE=Sannela;546407]Herlig billedeserie, Marianne.
Og nøj…hvor ser hun fin ud :hjerte:[/QUOTE]

Tak Sanne

Ja jeg håber hun bliver lige så fin til weekenden hvor Susan, Lukla, Zigsa og jeg jo skal følges til Fredericia. De to skal for første gang op imod hinanden -GYYYSS :besvimer:. Zigsa har meget svært ved at koncentrere sig når bedsteveninde Lukla er i nærheden. Det bliver ren cirkus med de to i ringen på en gang :tihi:

Marianne

[QUOTE=MoMo;546437]Tusind tak for svar Marianne :ok:

Hvor ser Zigsa lækker ud i sin nyvaskede pels :juhu:[/QUOTE]

Det kan jeg love dig for hun også er. Det er hele arbejdet værd :thumbup:

Marianne

[QUOTE=Zatifi;546444]Tak Sanne

Ja jeg håber hun bliver lige så fin til weekenden hvor Susan, Lukla, Zigsa og jeg jo skal følges til Fredericia. De to skal for første gang op imod hinanden -GYYYSS :besvimer:. Zigsa har meget svært ved at koncentrere sig når bedsteveninde Lukla er i nærheden. Det bliver ren cirkus med de to i ringen på en gang :tihi:

Marianne[/QUOTE]

Pøj pøj i Fredericia, og husk nu at komme med en beretning om Lukla og Zigsa i ringen sammen :høhø:

[QUOTE=Zatifi;546444]Tak Sanne

Ja jeg håber hun bliver lige så fin til weekenden hvor Susan, Lukla, Zigsa og jeg jo skal følges til Fredericia. De to skal for første gang op imod hinanden -GYYYSS :besvimer:. Zigsa har meget svært ved at koncentrere sig når bedsteveninde Lukla er i nærheden. Det bliver ren cirkus med de to i ringen på en gang :tihi:

Marianne[/QUOTE]

Men det skønne er, at lige gyldig hvordan det går, så kommer I begge hjem med verdens bedste hund
:wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=Zatifi;546444]Tak Sanne

Ja jeg håber hun bliver lige så fin til weekenden hvor Susan, Lukla, Zigsa og jeg jo skal følges til Fredericia. De to skal for første gang op imod hinanden -GYYYSS :besvimer:. Zigsa har meget svært ved at koncentrere sig når bedsteveninde Lukla er i nærheden. Det bliver ren cirkus med de to i ringen på en gang :tihi:

Marianne[/QUOTE]

Skal I til Fredericia? Pøj Pøj :slight_smile:

Vi skal også afsted - det er starten på et forrygende år