Så fik jeg endelig tilmeldt mig denne kattegale side

Jeg er ny her, men ikke ny i katteverden.

Jeg har haft katte siden 1972, en huskat jeg hentede op fra en baggård. Jeg har haft 4 Colorpoints, dengang racen havde næser, sunde gener, det var før nogle opdrættere importerede Colorpoints fra USA, og dermed ødelagde racen, med PKD og HCM.
Mine var af den gamle type, sunde og raske, da de blev aflivet var de 14, 15, 17 og 17 år.
Jeg har haft en Maine Coon, han viste sig at have HD, fik guldimplantat på Aalborg Dyrehospital og fik et helt nyt liv.
Jeg har haft en Norsk Skovkat, hun blev aflivet som 14-årig pga HCM.
Jeg har haft en Burmilla, sund og rask, hun blev 16.

Nu har jeg Spiloki Simba og Spiloki Sveske fra DK Tascoon. Glade og sunde Maine Coon’s fra en superopdrætter.
Jeg bor i rækkehus og har indhegnet min have.

Jeg glæder mig til at møde alle de andre kattegale og kattekyndige personer dette forum er så beriget med.

Naturligvis har jeg haft stamtavle på alle mine katte, undtagen min første baggårdskat.:thumbup:

Velkommen til kattegale :slight_smile:

håber du får det hyggeligt herinde -hop-hop

:velkommen: Velkommen til de kattegales forum. Jeg håber at du kommer til at hygge dig herinde sammen med alle os andre kattegale mennesker :slight_smile:

Hej - Velkommen her. Jeg har haft deres søster Spiloki Safir :slight_smile:

Hej alle og tak for velkomsten.

Og hej til Charlotte fra Safircoon’s, ja, rigtig trist med din Safir, Margrethe var også helt ulykkelig over hendes skæbne.

Velkommen til…kan regne ud det er mine børnebørn du har
Du får lige et billede af deres far her.

[quote=kamikaze;263961]Velkommen til…kan regne ud det er mine børnebørn du har
Du får lige et billede af deres far her.[/quote]
Hej Brita, der er han jo, Beloki Boy, ham er jeg helt vild med, sikken et temperament han har givet videre til mine katte.
Jeg har billeder af ham, dem har jeg hentet for lang tid siden, på din side, tsk.tsk.

Venlig hilsen

Berit

Dukan såmænd få et kæmpestort familiealbum om det skulle være.
Jeg har både farfar/samson, farmor/nana, halvsøstre til farmis, onkler og halvsøskende til dine misser… Og mange flere
Her er et lille udpluk…håber jeg kan begrænse mig :fin::tihi:

lidt flere… :ups:

:velkommen:

[quote=kamikaze;263982]Dukan såmænd få et kæmpestort familiealbum om det skulle være.
Jeg har både farfar/samson, farmor/nana, halvsøstre til farmis, onkler og halvsøskende til dine misser… Og mange flere
Her er et lille udpluk…håber jeg kan begrænse mig :fin::tihi:[/quote]
Brita, du behøver slet ikke at begrænse dig, jeg sluger det hele lige ind i min pc.

:thumbup: :wehu: :klapper:

Berit

:velkommen: fra mig også!

:velkommen:herind til de gale:høhø:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen: herfra.
hilsen Lisbeth

Hej
Også velkommen fra mig :velkommen:og til lidt misse-familie, vil jeg tro. Ikke Brita :?

Tak for velkomsten allesammen :smiley:

Berit

[quote=Denise;264049]Hej
Også velkommen fra mig :velkommen:og til lidt misse-familie, vil jeg tro. Ikke Brita :?[/quote]
Denise, er vore katte beslægtede?

Mega, jeg kender dig ikke, men jeg kender dit navn, jeg har læst mange kloge svar fra dig i “det der underlige KG”, hvor jeg har læst, men aldrig har villet være medlem.

Berit

[quote=kamikaze;263961]Velkommen til…kan regne ud det er mine børnebørn du har
Du får lige et billede af deres far her.[/quote]

Du godeste et smukt dyr.:wehuu:…SUK…SUK…brita