Så fik jeg endelig tilmeldt mig denne kattegale side

Hjertelig velkommen her på Kattegale…:wehuu:

Jamen du kan da sagtens få et billede mere
Har lidt svært ved at lægge flere billeder ind ad gangen, ved ikke hvoprfor udover jeg er et fæhovedet til den slags :øhmm:

[quote=kamikaze;264096]Jamen du kan da sagtens få et billede mere
Har lidt svært ved at lægge flere billeder ind ad gangen, ved ikke hvoprfor udover jeg er et fæhovedet til den slags :øhmm:[/quote]
Tusind tak brita, han er en smuk og dejlig kat. Jeg er glad for at han er far til mine Maine Coon’s.

Velkommen hertil fra Helle og halvsøster Tara:)

Ved det ikke, Beloki er far til allesammen :?

:velkommen:

Lige et billede mere :tihi:

Har så mange at tage af

Denise’s tre sorte MCO’er har samme farmis som dine to, så JO I er i familie :tihi:
Hvilke farver er dine…jeg så kuldet samme dag de blev født…8 var der og der var blåcreme, sorttabby og i hvert tilfælde 1 rød.
Det er så vidt jeg husker 3 år siden her d. 4. eller 5. september så min hukommelse kan spille mig et pus…sølv var der også for mormis var en MCO fs (tal måske)…kunne kigge i parringskontrakten, men gider ikke grave den frem :ups:

Hej lenschow, tak og sikken en smuk halvsøster mine katte har.:thumbup:

Berit

Hej Noel.

Tak, og I har jo mine kattes kuldbror, Spike. Han er en flot fyr. Jeg hilste på ham på udstillingen i Aalborg i september 2008

/Berit

[quote=kamikaze;264473]Denise’s tre sorte MCO’er har samme farmis som dine to, så JO I er i familie :tihi:
Hvilke farver er dine…jeg så kuldet samme dag de blev født…8 var der og der var blåcreme, sorttabby og i hvert tilfælde 1 rød.
Det er så vidt jeg husker 3 år siden her d. 4. eller 5. september så min hukommelse kan spille mig et pus…sølv var der også for mormis var en MCO fs (tal måske)…kunne kigge i parringskontrakten, men gider ikke grave den frem :ups:[/quote]
Hej igen Brita.

Tak for endnu et billede af Beloki, en superkat.

Min Simba er creme m hvid, Sveske er blåtabby m hvid. De blev født den 5.9.2006 og det var Tascoon’s første kuld, Spiloki-kuldet.

Jeg prøver lige at indsætte et billede…måske lykkes det :kryds:

Ja min dejlige røde bamse dreng , der i øjeblikket sidder og stjæler chilie mandler af mig:wehuu:

Det lykkedes sørme, så jeg sætter lige endnu et ind. :thumbup:

Store frække Simba, han vejer 8 kg, stjæler også.
Sveske er en meget ordentlig hunkat, hun stjæler ikke.
Hun vejer 7,13 kg.

Det er muskuløse katte, og Simba virker endda slank, men han er stooooooooor.

/Berit

Spike er en meget slank og lang dreng på 8 kg. Han har så tabt sig 1 kg siden hans hofte problem sidste år.

Han ligner Simba, bortset fra farven, lang og slank.

Ja han er lang og slank men fylder dog for 5 i sengen -sover

:velkommen:

Hej, og velkommen hertil. :velkommen: :velkommen:

Velkommen herinde…

Undrede mig dog lige over det med at Sveske er blå tabby med hvid :slight_smile: er hun ikke blå tortie tabby med hvid? Eller er det den forkert kat der er billeder af -tihi