Så fik jeg min debut

Prøv at se her, hvad jeg hjalp til verden igår:

(Nu håber jeg, at I kan se billedet)

4 små SKØNNE skovtrolde! Det var virkelig en oplevelse at være med til - og heldigvis gik alt jo som det skulle :wehu:

hvor er de fine. :slight_smile:
stort tillykke med titlen som jordmoder/fødselshjælper :wink:

:flag:

Tillykke med din debut som jordemoder…

Og så må jeg for gud ved hvilken gang sige :

ØV !

:venter:

Os der ikke er på FB, bliver bare snydt for SÅ meget…

:cool:

Tillykke med oplevelsen Jane, det er bare SÅ fantastisk at være med til :slight_smile:

Hvordan er kønsfordelingen i kuldet?

Tillykke med din debut som jordemoder…

Og så må jeg for gud ved hvilken gang sige :

ØV !

:venter:

Os der ikke er på FB, bliver bare snydt for SÅ meget…

:cool:[/quote]

Stakkel :slight_smile: <3
Jeg har kun en profil for at have en, bruger den sjældent haha :stuck_out_tongue:

Skønt - håber du nød fødslen :slight_smile:

Livet består af til- og fravalg :wink:

Der er jo mange fine mislinger derinde…
Tillykke :yah:

[quote=Blunky;488037]Stakkel :slight_smile: <3
Jeg har kun en profil for at have en, bruger den sjældent haha :P[/quote]

[quote=Vivi_Fletcher;488039]Skønt - håber du nød fødslen :slight_smile:

Livet består af til- og fravalg ;)[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Ja… men der er kun èn af min slags, jeg er den eneste i DK med mit navn - så hvis jeg opretter mig derinde, kommer de vel rendende fra de nærmeste 14 kirkesogne - og jeg har ikke tid til FB… har riiigeligt med de fora jeg allerede er på…

:sshh:

[quote=DK Thomani;488036]Tillykke med oplevelsen Jane, det er bare SÅ fantastisk at være med til :slight_smile:

Hvordan er kønsfordelingen i kuldet?[/quote]

Det var nemlig bare helt fantastisk - og jeg føler mig jo helt ansvarlig for dem, nu hvor jeg var med til deres fødsel! :tihi:

Vi har ikke helt afklaret kønnene, men tror nok at den blå med hvid er en dreng, og den sorte med hvid er en pige. De 2 hvide er vist nok også piger, men det er med forbehold for pludselige kønsændringer :høhø:

Nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at følge dem i det næste stykke tid :inlove:

Åhhhhh det er så fantastisk at opleve et af livets små mirakler. Og sikke fine de er. :wehuu: Er det første kattefødsel du har været med til?

Ja, det er min første kattefødsel (og fødsel i det hele taget :tihi:).

Ihhh så har det været ekstra spændende, kom du til at knibe en tåre så? Jeg bliver altid så følelsladet. :høhø:

Stort tillykke med de 4 små baby’er :wehuu:
Og så hvide skovsere :hjerte::hjerte::hjerte:

He nej, det gjorde jeg ikke, men jeg syntes, det var så hyggeligt bare at sidde og kigge på dem :inlove:

[quote=Catika;488072]Stort tillykke med de 4 små baby’er :wehuu:
Og så hvide skovsere :hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Tak, men jeg kan vist ikke tage æren - det er ikke min kat :slight_smile:

Men forhåbentlig flytter en af killingerne hjem til os om en 3 måneders tid og bliver stammoder i vores kommende opdræt :wink:

Ja, så er hemmeligheden ude - men I havde nok regnet det ud :høhø:

Det er simpelthen bare så fantastisk og livsbekræftende en oplevelse at være med til en fødsel…
Og når det hele er overstået og mormis bare ligger rullet sammen om de små, så begynder man at forstå alle de der pladderromantiske fremstillinger af moderskabets rolle :slight_smile:

Husk at påpege at jordemødre ofte får lov at bestemme lidt om navne :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;488088]Tak, men jeg kan vist ikke tage æren - det er ikke min kat :slight_smile:

Men forhåbentlig flytter en af killingerne hjem til os om en 3 måneders tid og bliver stammoder i vores kommende opdræt :wink:

Ja, så er hemmeligheden ude - men I havde nok regnet det ud :høhø:[/quote]

Jeg kender godt nok ikke meget til Joan, men det jeg gør, siger mig at det er et godt sted at få den første avlskat fra, i kan vist ikke være i bedre hænder. :thumbup:

[quote=Ann K;488094]Det er simpelthen bare så fantastisk og livsbekræftende en oplevelse at være med til en fødsel…
Og når det hele er overstået og mormis bare ligger rullet sammen om de små, så begynder man at forstå alle de der pladderromantiske fremstillinger af moderskabets rolle :slight_smile:

Husk at påpege at jordemødre ofte får lov at bestemme lidt om navne :)[/quote]

Ja, det var egentlig helt anderledes, end jeg havde forestillet mig. Havde faktisk tænkt, at det måske ville være lidt ulækkert, men sådan oplevede jeg det slet ikke. Meget fredfyldt og livsbekræftende som du skriver :slight_smile:

Vi har allerede fået lov at hjælpe med navne, men nu skal vi lige have afklaret kønnene helt, inden vi går i tænkeboks!

Jeg er helt sikker på, at vi er i rigtig gode hænder :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;488088]Tak, men jeg kan vist ikke tage æren - det er ikke min kat :slight_smile:

Men forhåbentlig flytter en af killingerne hjem til os om en 3 måneders tid og bliver stammoder i vores kommende opdræt :wink:

Ja, så er hemmeligheden ude - men I havde nok regnet det ud :høhø:[/quote]

Hvor spændende!!!

Stort tillykke…og sikke en lang ventetid, der nu går dig i møde!!