Så fik jeg min debut

[quote=Sannela;488114]Hvor spændende!!!

Stort tillykke…og sikke en lang ventetid, der nu går dig i møde!![/quote]

Jeg er sikker på, at vi kommer til at køre til Hvide Sande MANGE gange i de kommende måneder :smiley:

Det må også bare være ekstra specielt, at man har fået lov til at være med til at se sin første avlskat blive født, og så kunne følge udviklingen fra dag 1.

Tillykke - det bliver jo spændende - jeg håber for jer der er den helt rigtige kat til jer.

Fødsler er utrolig spændende og livsbekræftende og smukke. Uanset hvor mange man har været med til så er det et lige så stort mirakel hver gang.:hjerte:

Teresa

Til lykke med jeres kommende avlsmis (håber så lige at der er en hun imellem) :hjertehop:

Dejligt, at I har fået lov at starte på denne måde, det er guld værd, og det viser, at opdrætteren har den rette holdning til start af nye opdræt . . . . pøj pøj med fremtiden - den vil jeg glæde mig til at følge :yah:

[quote=Gugger;489748]Til lykke med jeres kommende avlsmis (håber så lige at der er en hun imellem) :hjertehop:

Dejligt, at I har fået lov at starte på denne måde, det er guld værd, og det viser, at opdrætteren har den rette holdning til start af nye opdræt . . . . pøj pøj med fremtiden - den vil jeg glæde mig til at følge :yah:[/quote]

Tak for de pæne ord :slight_smile:

Kønsfordelingen er blevet ændret lidt - der er nu kun én hunkat i kuldet (den sorte m. hvidt). Vi håber, at hun udvikler sig til noget pænt, og at hun får lov at flytte hjem til os :hjerte:

Ih, stort tillykke med debutten :smiley:

Håber pigen udvikler sig rigtig fint og at I får jeres nyeavlspige der -flag

Det er bare SÅ stort at overvære en kattefødsel.

Synes det er dejligt at du / I, som kommende opdrættere, har grebet muligheden for at være med på 1. parket.
Det er meget lærerigt - især når det er med en god mentor bag - hvilket I har :slight_smile:

Held og lykke med jeres kommende avlshun og opdræt.

En fødsel er noget af det største man kan op leve . Om det er et menneske , hund , hest eller en kattefødsel.
Synes det er super at I fik lov til at følge en fødsel og især når det måske er jeres første avls pige .
:kryds::kryds::kryds: for at den lille pige udvikler sig til en smuk skovtrold , der indfrier jeres forventninger til jeres første avlspige.:flag::hjertehop: