Så fik jeg også killinger

Tick-Tag’s Jinnee har i dag født 4 killinger, 1 blå pige kl. 04:43, 1 vildtfarvet pige kl. 04:59, 1 blå pige kl. 15:40 og 1 blå dreng kl. 16:38.

Den første blå pige havde startproblemer og var meget sløv og jeg troede faktisk ikke at hun ville overleve, men hun ser ud til at være helt fit for fight nu :rock:

Den anden blå pige har baguddrejede bagben, men de skal nok rette sig med tiden og det er ikke genetisk, så jeg tager det roligt. Hun havde også ligget i horn sammen med den fede blå dreng på 108 g, så der er ikke noget at sige til at benene er blevet klemt forkert sammen :cool2:

Tillykke med missebørnene :hjerte:

Tillykke :wehuu:

Glæder os til at se billeder og massere af dem :smiley:

Tillykke med mislingerne :ballonbamse::ballonbamse::ballonbamse::ballonbamse:

Tillykke med mislingerne, glæder mig til at se billeder :slight_smile:

Tillykke med mislingerne :slight_smile:

Tillykke med de nye små :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Ihhh… til lykke :slight_smile:

Tillykke med dem.
Hvor dejligt med alle de blå :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;574461]
Hvor dejligt med alle de blå :-)[/QUOTE]

Ja, det er lidt hyggeligt. Det er læææænge siden jeg har haft blå og havde ikke forventet nogen i dette kuld. På mors side er det tætteste fortynding tip-oldefar :slight_smile:

Tillykke med mislingerne :slight_smile:

blå Tick Tag´er :hjerte:

Tillykke med babies…og så kan det være fedt når ens teori om farver ikke altid holder vand :0)

Jeg havde jo også håbet på blå i mit kuld - og teoretisk burde det da heller ikke have været helt umuligt, men så heldig var jeg så ikke :slight_smile:

Tillykke med de små nye Tick-Tag’ere :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Vi glæder os til billeder af de nye små Abyer. Sikke en flok der er kommet indenfor 14 dage, så kan vi vist roligt sige at foråret er kommet. :wehuu::wehuu:

Tillykke med de små bebser :wink:

Stort tillykke med de 3 små blå og den ene vildt farvet , håber de kommer til at trives godt alle sammen :slight_smile:

Iiiiihhh hvor dejligt! Flere mislinger at tabe sit hjerte til og forelske sig i! Dejligt! Glæder mig til at se dem!

Til lykke med alle de blå - og en enkelt normal :høhø:

Hvad mener du med baguddrejede bagben? Hvad jeg har læst og set er det arveligt - ikke at det er et problem da de retter sig hurtigt.

Tillykke med kuldet. Glæder mig til at se de små abyer. :slight_smile:

TILLYKKE med babyerne :ballon::ballon: