Så fik jeg sørme en fotogen kat del 1

Ville lige tage lidt billeder af hende da hun hoppede op i kradsetræet. Med det samme hun så en blitz gik der bare model i hende :surrender1::surrender1:

Jeg kaserede kun 4 billeder synes jeg er lidt vildt :slight_smile:
tag jer ikke af hun ser sjusket ud i pelsen her i starten reder vi den bare igennem for at vænne hende til vi hygger, når hun er faldet helt til begynder jeg at øve mig i at få pelsen til at krølle ordentlig.

Charmetrold :slight_smile:

Hun ser bare skøn ud.:hjerte: Og sammenføringen lader jo til at gå fint, så hende skal I nok få megen glæde af. :slight_smile:

hvor er hun sød & fin :slight_smile:

ja, hun er da vist en rigtig linse-lus :høhø:

Nøj hun er bare for dejlig, især kan man da se hvor hun nyder opmærksomheden på billedet hvor hun står på hovedet.:klapper:
Skønne billeder af smukke Ronja! :hjerte:
Hende glæder jeg mig altså til at kramme lidt på engang til en udstilling :smiley:

Hvor er hun bare lækker :love2:

Nååååå :love2: hun er da for sød !!

Hvor er hun kær!:hjerte:
Hvem der bare havde sårn en fotogen kat… suk!

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?36029-S�-fik-jeg-s�rme-en-fotogen-kat-del-2 her er del 2 af billederne.
Spændt på om hun vokser fra det eller ej. Kyrie var også rimelig fotogen som killing det er hun ikke mere. Men dejligt med en modelkat :smiley:

Hvor er hun da bare en lækker linse-lus :smelter:

For pokker hvor er hun en charme-trold :wehuu:

Og hun ved det :wink:

Nåååå ! Ja, hun er da både smuk og fotogen:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Hun er simpelthen så fantastisk kær! :smiley:

• Hende kan jeg godt forstå du nyder.