Så fik man en gave af manden

Jo jo…min mand er da godt nok sød idag. -høhø Han har købt en gave til mig…

Er benzindrevet buskrydder :argh: …som om jeg har noget meget langt græs, og en masse brændenælder nogen steder :fløjte:

Jamen, tillykke med gaven-LOL-LOL-LOL

Tror du ikke, at manden ønsker sig en ny lækker bodycreme, mascara, Pretty Woman-film eller noooowet i den retning :muhaha:

hi hi ja det en gave min mand kunne have fundet på ss

MVH
Gitte

Jeg kan godt forstå at du ikke er vildt henrykt. Den er jo skide tung :thumbdown:

Ja…overvejer i øjeblikket om det er bedst at manden sover på sofaen i nat :?:?

Åhhhh det er vel lige grove nok :S

Du kan jo bare købe den håndtaske som HAN ønsker sig imorgen -høhø

[quote=birtheras;206921]Åhhhh det er vel lige grove nok :S

Du kan jo bare købe den håndtaske som HAN ønsker sig imorgen -høhø[/quote]

Jeg tror han ønsker sig et par superflotte lidt højhælede sommersandaler :fin:

Uden at kende din mand, så tror jeg at han bliver yndig i sådanne et par :tihi:

Han bliver yndig…190 cm høj og 95 kg tung, så man skal godt nok passe på ikke at blive jokket over tæerne hvis han skal til at være feminin i små sommersandaler -what

Ved nærmere eftertanke, så tror jeg at han måske er lige så ‘‘large’’ som dig.

Han må jo også låne din buskrydder -høhø

Altså…kvinder er da utaknemmelige, hvad er der nu galt med at få en buskrydder :fløjte::fløjte::fløjte:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Det er det eneste jeg kan sige :slight_smile:

Eftersom jeg knokler i haven pt, så kan jeg altså godt se det fornuftige i en buskrydder … bare det var mig :ups:

-høhø-høhø-høhø

jeg synes jeg kender problemstillingen…

forleden dag kom min mand hjem og sagde “forresten - jeg har købt en x-box til os”

OS??? “jamen den er da også til dig skat” fik han sagt… MEN hvornår har jeg sidst spillet Xbox?? det er år siden… den slags gider jeg altså ikke - wii til nød i 30 min, men så stopper fornøjelsen og jeg keder mig til døde…

Ikke at jeg har det mindste imod hans impulsive indkøb, men nu har han lige været i Hamborg og det ville jeg da ikke lade være ubenyttet, så jeg rendte på Amazon og købte en masse bøger… og når han modtager pakken om et par dage, så vil jeg sige - SE skat hvad jeg har købt til “os” min elskede :slight_smile:

han har ikke læst en bog frivilligt siden gymnasiet for 10 år siden…

-LOL det var da en hentydning der vil noget-høhø-høhø

At busken trænger til at blive studset ??? :ups:

Den må godt nok være uigennemtrængelig, hvis der skal en buskrydder til at ordne forholdene … :S

:klapper::klapper::klapper:

[quote=Skattekat;207138]Den må godt nok være uigennemtrængelig, hvis der skal en buskrydder til at ordne forholdene … :S

:klapper::klapper::klapper:[/quote]

Selv roser har torne :S

Imorgen kommer der også en gave til mig :S en kilrem til havetraktoren :ups:
hvad sådan en dimmer skal bruges til eller for den sags skyld sidde, ved jeg ikke…men græsset bliver med garanti i højere grad studset end uden kilrem…1080,00 kr sådan et stykke slatten gummi :tihi: