Så fik vi en kat :)

Hej alle,

Vil da lige vise vores nye kat som jeg hentede idag sammen med min store søn :hjerte::juhu:
Han hedder Miwer og er 2 år og 8 måneder :hjerte:

tillykke med ham,det glæder mig altid når der vælges en voksen kat

Sikke en skøøøøn plet han har på næsen…!! :inlove:

Han ser skøn ud. Tillykke med ham :flag:

:love2: Mange Tak!

Ja snuden er så sød, men Miwer er generelt bare så skøn og kælen :hjerte:
Vores børn elsker ham og det bedste er at han ikke bliver skræmt hvis de leger lidt vildt :juhu::hjerte:

Der kommer nok flere billeder løbende :tihi:

Kram

Nårh for en fin lille fyr. Skøn farvefordeling, både på næsen og under poterne :tihi:

:tihi: ja han er så fin :hjerte::hjerte:

Åhhh hvor er han fin! Tillykke med ham:hjerte:

Cats og Conni

[QUOTE=TrineMuhi;769460]Vil da lige vise vores nye kat som jeg hentede idag sammen med min store søn :hjerte::juhu:
Han hedder Miwer og er 2 år og 8 måneder :hjerte:[/QUOTE]

Nej, hvor ser han bare skøn ud.:hjerte: Ham glæder jeg mig allerede til at se mange flere billeder af. Stort tillykke til ham og til jer.:flag:

Og ligesom Inge, bliver jeg også altid glad, når en voksen kat finder et hjem.:ok:

Mange Tak :smiley:

Det bliver ikke noget problem med en masse billeder :tihi:

Jeg synes også det er dejligt med en lidt ældre og erfaren kat, ihvertfald til os :hjerte: For killinger er jo også herlige :smiley:

Det er lige netop fordelen ved at adoptere en voksen kat med en færdigdannet personlighed - så har man mulighede for at finde en rolig type som Miwer her. :slight_smile:

Ja præcis og han er bare faldet så godt til, selv han egentlig ikke har været her så længe :slight_smile:
lige nu ligger han og putter ved vores søn på 5 :smelter:

Sikke en sød næse.
Tillykke med ham!:slight_smile:

Hvor er han fin - tillykke med ham :slight_smile:

Hvor ser han sød ud :hjerte:
Stort tillykke med ham :slight_smile:

Nøjjjj … han er fin :wehuu:

[QUOTE=TrineMuhi;769491]Ja præcis og han er bare faldet så godt til, selv han egentlig ikke har været her så længe :slight_smile:
lige nu ligger han og putter ved vores søn på 5 :smelter:[/QUOTE]

Han ser i hvert fald ikke spor stresset ud på billedet :høhø: Han er rigtig dejlig :hjerte:

Nej hvor ser han skøn ud :hjerte: Og hvor dejligt, at han er glad for børnene (og omvendt selvfølgelig) :slight_smile: Tillykke med ham!

Skønt at endnu en voksen kat har fået et godt hjem. Tillykke med ham - han ser skøn ud - en RIGTIG huskat.

Enig Teresa - en RIGTIG huskat :slight_smile: Hvor er han fin! Og dejligt at se som han allerede har fundet sig til rette :slight_smile:
VH
Susanne