Så fik vi en ny titel bekræftet fra TICA

:wehu:fik lige her for lidt siden en mail om at Mokai er blevet TICA Champion på Viking Cats udstilling i Herfølge og jeg kan nu allerede inde på deres nye smarte systemt TDS online printe hendes titel certifikat ud :ok:

Er bare så stolt af min dejlige tøs :hjerte: som på sin allerførste udstilling lige napper en titel med hjem og det måtte jeg jo lige blære mig lidt med :smiley:

Tillykke, godt gået :rock:

Tillykke med titlen til den skønne tøs :):klap:

Stort Tillykke… :ok::ok: Flot gået af den søde tøs :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg fik også et brev forleden om, at Fie havde opnået titlerne DGC og TGC … det tog mig lige lidt på deres hjemmeside for at finde ud af, hvad det betød :tihi:

Tillykke :slight_smile: Er så fedt at få lidt titler i ny og næ :slight_smile:

Tillykke med Fie, flot gået af hende :ok:

Tillykke til både Camilla og Vivi med kattenes titler! Godt gået! :slight_smile:

Også tillykke herfra til jer begge.
i kan bare det der :slight_smile:

Hilsen Sanne

Stort tillykke til Jer begge to og jeres smukke piger , med de flotte nye titler :slight_smile:

Tillykke med titlerne. :thumbup:

Vi har også fået brev, Trille blev CH og Gilbert blev DGC, så nu venter jeg utålmodigt på, at de får regnet færdig på Rangsdorf-udstillingen og sender mig en bekræftelse på, at Gilbert nu er QGC! :thumbup:

Så skal han “bare” lige have en Best Cat :kryds: :kryds: :kryds:

Hvordan er det med de point? Gemmes de, så man fx kan afvente med registreringen til efter Albertslundudstillingen?

Jeps, der er ingen udløbdato på titelpoints, så du kan registrere, når det passer dig. Så kan du også få lejlighed til at afprøve det splinternye TDS online system. :slight_smile:

Tillykke med titlerne

Tillykke med titlerne

[QUOTE=holymoly;549577]Tillykke med titlerne. :thumbup:

Vi har også fået brev, Trille blev CH og Gilbert blev DGC, så nu venter jeg utålmodigt på, at de får regnet færdig på Rangsdorf-udstillingen og sender mig en bekræftelse på, at Gilbert nu er QGC! :thumbup:

Så skal han “bare” lige have en Best Cat :kryds: :kryds: :kryds:[/QUOTE]

Tillykke med Trille og Gilbert, uhh her krydser vi så fingre for at der snart kommer Best Cat :kryds:…og også Best Cat og Best Alter til nogle jeg ved også går og håber på at den lander til dem :kryds:

Stort tillykke til jer alle med de flotte titler :klap::klap::klap:

Tillykke med alle TICA titlerne.

Her har vi også fået et par stykker - men så vidt jeg kan se, har de ikke helt fuldt med - for Dushara Great Craic er vi 99% sikker på supremede i Rangsdorf i December og så langt
har de ikke fuldt med i TICA endnu. SÅ jeg venter med at registrere hans titel til jeg kan få det hele med:høhø:

Men det er et herligt system de har - så dejligt nemt.

Jeg håber I også ved, at hvis I går ind og ser under Estimated Standings så kan I se hvor jeres katte ligger i forhold til de andre katte i hele TICA ( i.e. på verdensplan). Det er altså meget sjovt. Så vidt vi kan se så ligger Craic lige nu som nummer 134 af 2473 katte! her i denne sæson :klap:

Vi håber jo at han i det mindste kan holde den plads - måske endda komme længere op ? SKAL vi være heldige at få endnu en Regional Winner ??

Teresa

Tillykke med det fine titel.

jeps det er sjovt at følge kattene på Tica lister, Cæsar pt som nr 11 på den regionale liste og 182 på den internationale liste med kun 1 show

[QUOTE=Teresa Guldager;550447]
Jeg håber I også ved, at hvis I går ind og ser under Estimated Standings så kan I se hvor jeres katte ligger i forhold til de andre katte i hele TICA ( i.e. på verdensplan). Det er altså meget sjovt. Så vidt vi kan se så ligger Craic lige nu som nummer 134 af 2473 katte! her i denne sæson :klap:

Vi håber jo at han i det mindste kan holde den plads - måske endda komme længere op ? SKAL vi være heldige at få endnu en Regional Winner ??

Teresa[/QUOTE]

whoo hoo hvor flot gået af ham, kunne da være spændende om han ikke kan kravle lidt længere op af rangstigen :kryds:

Og tillykke med titlerne :slight_smile: