Så fik vi lige 2 nye katte

hejsa

så fik vi så lige 2 nye katte, selvom vi havde aftalt vi ikke skulle ha flere, den ene er en lille hvid hun killing(hun skal hedde china) , alder kendes ikke, den anden er så ca 4 år gammel, osse en hunkat og er osse hvid, hun hedder porcy. daffy har ikke ænset dem et blik overhovedet, derimod har trixie været henne og nusse lidt med porcy og vasket hende. det var bare så sødt, nu ligger den lille killing og sover og porcy ligger og kigger nysgerrigt på os under vores reol

øhhhh glemte lige at fortælle at de begge er af porcelæn [smilie=hate-oro.gif]

[smilie=hate-tunz.gif] Din stride banan,Jeg var ved at skulle skrive, at det er kun mig mig mig der må have Hvide [smilie=hate-lol2.gif]
Men okay glas tingester [smilie=hate-hail.gif] må i vel nok have lov at have.

Ha ha Johnny [smilie=hate-lol2.gif]

De er også noget billigere i drift

Din stride banan,Jeg var ved at skulle skrive, at det er kun mig mig mig der må have Hvide

Hehe, men du får ham altså ikke ævbæv:

HVad ligner det at tage pez på folk på den måde Johnny -grrr

Porcy…ej hvor er du strid. Nåede lige at tænke det må da være en pludselig indskydelse siden du ikke har nævnt noget om det.

Ja de må så allerede være stuerene.

Hjertelig tillykke med dem …

Hæ-hæ Johnny er ved at blive blød Tigeren er blevet en lille killing… syntes godt nok heller ikke der har været meget BRØØØØØLLLLLLLLLLL på det sidste nærmere et lille undseligt Miauv. [smilie=hate-lol2.gif] [smilie=hate-lol2.gif] [smilie=hate-lol2.gif] [smilie=hate-lol2.gif] [smilie=hate-lol2.gif]

AAAIIII Johnny, nåede lige at tænke at det havde vi da ikke hørt noget om [smilie=hate-nono.gif]

Ej hvor er du strid Johnny…troede lige at du virkelig havde fået flere rigtige misser