Så fik vores fine bil en bule

hejsa

ja så fik vectraen lige et tryk i højre side af den bageste kofanger, det var lige et fruetimmer der havde alt for travlt i hendes gamle sure mazda 626, hun bakkede lige så fint ind i vectraen mens den holdt parkeret, at jeg så sad i den samtiddig var da et held for jeg så hun sad med telefonen op til øret osv og var jeg ikke hoppet ud af bilen var hun kørt, for det var hun allerede igang med da jeg steg ud, men hun opgav da hendes foretagende og fløj ud af bilen og begyndte at beklage sig, jeg tog den ganske roligt og sagde ganske enkelt til hende at den sag lod vi forsikringen ordne, så ville hun både tjekke dit og dat og ha fat i alle mulige der skulle komme hen og se hvad der var sket så de ku fotælle hvem der havde skylden, men som jeg sagde til hende jamen der var jo ingen vidner lige da det skete, så at hente folk til stedet var da tåbeligt, selv hendes mand som var 19 km væk ville hun ha til at komme til stedet for at han ku fortælle mig at hans kone var en ih og åh så dygtig bilist, jeg tog det stadig roligt og sagde lad os nu lade forsikringen ordne det, nåja det blev så osse enden på det.
bulen er ikke ret stor og sidder midt i højre side af kofangeren, det er kuglen på trækket der har været på. men uanset hvad skal der ny kofanger på, heldigvis ka vi stadig kører i bilen osv indtil den skal ha den ny kofanger på, det tager jo så lige et par timer

Hej Johnny,

Ja det er træls når det sker men heldigvis skete der jo ikke noget med dig…

Pure Hardware Problems…

der er bare ikke noget mere irriterende end billister der bakker MENS de taler i tlf…

men da forsikringen - hvis de forfølger sagen - kan indhente oplysninger om hvorvidt hun har brugt telefonen lige da det skete, så er der ingen tvivl om at hun vil få hele skylden…

helt ærligt… hvad fanden sker der for billister og mobiler… er det så svært at få et headset så man har 2 hænder på rattet… [smilie=hate-wall.gif]

Aaaiiii Johnny hvor er det surt.

1 uge efter jeg havde fået min split nye bil, var der én der kørte ind i min parkerede bil, OG STAK AF [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Jeg tudede simpelthen af ærgelse, så lidt held i uheld for jer, trods alt.

Ja vi fik også bulet vores ene bil idag, [smilie=hate-boid.gif] der var en der havde smadret forskærm Blinklys og kofanger i løbet af natten/morgen, men væk var personen uden nogen besked eller noget. -sorry men her til fyraften kom der en kassevogn hjem og parkerede på parkerings pladsen, -uh og hehe den var sørme blå på hele den ene side, og da vores bil er blå, så var fyren afsløret, og vi ringede til hans mester og fortalte at hans bil var sørme fyldt med vores maling og vi gerne ville have vores maling tilbage -politi -politi [bigswet]

godt gået - så kan han lære det… -storrespekt