Så flyttede han endelig ind :0)

Så er Mika endelig flyttet ind :wehu:Spørg mig lige om jeg er lykkelig :inlove:

Han er da vist bare gået rent ind, hva? Dejligt du endelig har fået ham hjem, han ser SKØN ud!

Åååååh hvor er han lækker - de er de sørmer allesammen :hjertehop: Mumsemumse, skal vi med det samme lige lave en aftale om, hvor mange billeder du MINDST skal vise fremover? :muhaha: :thumbup:

[QUOTE=Rikke Lillevang;736856]Så er Mika endelig flyttet ind :wehu:Spørg mig lige om jeg er lykkelig :inlove:
[/QUOTE]

Stort til lykke med ham…
Du ved jo at, den der venter, venter på noget godt :slight_smile:

Look, it’s af Puddycat :wehu: :wehu:

Han ligger rigtig godt oven på det fulgebur, hva’? :høhø:

Hvor er han dejlig, Rikke - og hvor har du ventet længe på ham :slight_smile:

Hvor gammel er han egentlig? :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=Rikke Lillevang;736856]Så er Mika endelig flyttet ind :wehu:Spørg mig lige om jeg er lykkelig :inlove:

[/QUOTE]

Er du lykkelig, Rikke???

Han ser dælme allerede ud som om han er faldet til…det var hurtig!!

:høhø::høhø: Der er godt nok en der ser en tand overrasket og forundret ud her…:klapper::klapper:

Stort tillykke med ham :smiley:
Hvor er han smuk :hjerte:

Selvom det gjorde ondt i hjertet at aflevere ham, så var det virkelig en fornøjelse at se ham gå ind i jeres hjem som om han altid havde boet der :hjerte:

Han bliver 7 mdr. i morgen :slight_smile:

Hvor ER han dog dejlig, stor og vamset og utrolig charmerende med den fine lygte på halespidsen :wehuu:

Stort TILLYKKE med ham - han var helt sikkert værd at vente på!

Han er bare overlækker! Stort tillykkke med ham…endelig :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;736872]

Han bliver 7 mdr. i morgen :)[/QUOTE]

Tak for svar :slight_smile: Mente også nok det var rigtig længe siden jeg så baby-billeder af ham :slight_smile: Må jeg spørge, hvordan det kan være, Rikke har ventet så længe så? :slight_smile:

Hvor er han dog smuk :hjerte:

Dejligt han endelig kom “hjem”. Tillykke med ham igen. Han er simpelthen bare SÅ smuk, og super charmerende med den hale tip der. :hjerte::wehuu:

Ja, det kan du læse alt om i denne tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?32103-Ringorm…&highlight=ringorm :slight_smile:

Tak for svar Annie :slight_smile: Det var gået min næse helt forbi - hvor MÅ det være dejligt for jer, at det mareridt er overstået nu, og GUUUUUD hvor har killingekøberne skullet være tålmodige gisp :smiley:

Jeg kunne så godt tænke mig at komme og nusse skovmissere hos jer en dag Annie :slight_smile:

[QUOTE=Tine M;736916]Tak for svar Annie :slight_smile: Det var gået min næse helt forbi - hvor MÅ det være dejligt for jer, at det mareridt er overstået nu, og GUUUUUD hvor har killingekøberne skullet være tålmodige gisp :smiley:

Jeg kunne så godt tænke mig at komme og nusse skovmissere hos jer en dag Annie :)[/QUOTE]

Ja, de har bestemt været tålmodige, men heldigvis var der kun 1 enkelt killingekøber der sprang fra :slight_smile:

Du er altid velkommen Tine :slight_smile:

Det lyder godt :slight_smile: Jeg er sådan ret tit på Amager, så jeg tager dig på ordet en dag (skal nok sige til lidt før :stuck_out_tongue: )

Og jeg er sikker på Adele snart finder det perfekte hjem, hun er så smuk og ser så skøn ud :hjerte: Du laver virkelig nogle skønne missere…det er smukke Mika jo også et pragteksemplar på, så derfor bliver jeg nødt til at komme og gramse lidt på dem en dag også :slight_smile:

Rikke: Undskyld jeg sådan invaderer din tråd :slight_smile: Jeg er bare såååå forgabt i skovkatte, og må nok indrømme, at jeg misunder dig Mika en lillebitte smule :slight_smile: :slight_smile: Håber de bliver et super team de 3 - men det ser jo lovende ud allerede! :slight_smile:

Taaak, jeg er så glad for ham :hjertehop: Der har overhovedet ikke været det mindste med ham. Han spiser, drikker, går på bakke, leger, putter som om han altid har været her :smiley:
Det er så skønt. Wulli elsker ham allerede :inlove: Men Cindy skal lige have noget tid. Han har fået et par klask og hvæs. Men jeg er sikker på at de nok skal blive rigtig gode venner :slight_smile:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh :slight_smile: Jeg er så glad.
Og d.4 december skal jeg på min første udstilling med ham :slight_smile:

Så blev ventetiden forbi :smiley:
Tillykke med ham Rikke og hvor er det skønt at se de billeder med hvor godt han allerede er faldet til :slight_smile:

Håber vi får ham at se på et TICA show en dag :slight_smile: