Så føder Kamikaze's Ouna Fortuna

Indtil videre er der kommet 3…så vidt jeg kan se alle ns22 ud…2 drenge og 1 pige…men der tages absolut forbehold for alt.
Nu mangler vi de sidste to.
De vejede ved fødslen 119.108 og 102 gram og er født kl. 10.11, 10.22 og 10.39.
[bigloony]

Ihhh, tillykke med de første 3 -bananer -bananer

Enig -thumbs

Stort tillykke med killingerne. det bliver jo spændende om der kommer flere

Nåååå så kom de endelig de små smuksakker

Tillykke med de første 3, er spændt på at høre om der kommer flere -ballon -ballon -ballon

Tillykke med fødselsdagen til de 3 første. -ballon -ballon -ballon

No 4 kom lige efter min trådstart, og den havde desværre åben bug…
No 5 og sidste misling kom kvart i 12 og den var heldigvis fin og flot.
NU skal hele den lille familie have lidt fred og ro…persiennerne er rullet ned og vil hygger.
Der er ringet til dyrlægerne…om det er Grymer eller Ryan der kommer vides ikke…men de kommer sidst på eftermiddagen og tjekker mor og børn.
Et bud på køn og EMS…tja…det ligner 4 ns22 og et skud fra hoften…2 af hvert køn.
Ouna har klaret det som jeg MÅ tilstå jeg forventede…til UG med alverdens krydser og biller…men hendes mor OG mormor var også gode fødere og eminente mødre.
5 mislinger på 1 time og 35 minutter det er lige efter bogen.
Et skår i glæden er dog misling no 4…men det MÅ vi lægge bag os…for vi kan IKKE gøre det om, desværre

Tillykke med kuldet Brita. Trist med nr. 4, men lad os feste for de andre 4 er super friske -partytime

Stort tillykke til de 4 sprælbasser, og et spinbrum og næsemøz til missemor Ouna, som har leveret disse små elskllinge -love -forelsket -love

Tak skal I have…sidder lige ved siden af den lille familie og der smaskes på livet løs OG indimellem slåsses der også, kan jeg høre. -høhø
Det er godt nok nogle sprad-basser…men de skal jo også begynde med S -høhø

Nøjjj hvor skønt, at de lige var til at knappe på -forelsket
Der findes bare så mange sjove og fancy navne med S bare sig til, jeg har en hel stak gemt med S navne -thumbs

Tillykke med de 4 mislinger og trist med den ene. :frowning:
Dejligt de andre er fine og smasker på fuld fart -love -love -love

Tillykke med de 4 bamser… trist med nr 4… men godt de andre har det fint… :stuck_out_tongue: Glæder mig til at se dem… -forelsket Held og lykke med dem…

Enig -thumbs

Jeg har ikke mindre end TYVE s-navne…så der er rigeligt at tage af.
Tror også de 4 navne er valgt…men nu skal vi lige se hvordan det går…og hvordan kønnene fordeler sig…meget kan jo ændre sig. Selvom jeg plejer at kunne kønsbestemme så kan man jo tage fejl…men det er så vidt jeg husker ikke sket siden C-kuldet …og det føles som en menneskealder siden.
Brita -pote

Jammmmmm Brita dog . . . 4 med stiber på, det er da noget helt nyt [bigloony] men godt at de har det fint og det går som det skal TIL LYKKE med dem

stort tillykke emd de små britta,sikke et flot stort kuld -bananer -føzda

Stort TILYKKE

-partytime [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

Weee og så lige i de smukkest farver… mums siger jeg bare… ih hvor jeg venter spændt på at der kommer billeder

Knus til mennskemor og møz til missemor… endnu en gang tillykke

Ihhh stort tillykke til dig og Ouna Fortuna!!!

-hop