Så føder Kamikaze's Ouna Fortuna

Ja, jeg skal jo lige vænne mig til striberne [smilie=hate-tunz.gif] har dog prøvet det to gange før, men da var det ikke med sølv også.
Så det er helt nyt dette her. Fik da også et chos da første misling kom ud…den var helt hvid om øjnene…lignede briller -høhø
Men de er alle med briller og de ser ens ud…dog er en af dem (en pige) lidt mere varm i farverne så hun er måske ikke silver, men “kun” sortbl tabby.
De hænger konstant i babserne…så det er godt nok begrænset hvad jeg har fået motioneret mine pille-rode-rage fingre.
Min dyrlæge kom for en lille time siden…han var næsten ikke til at sparke ud igen. Lur mig om ikke han køber en af pigerne til Kamikaze’s Rasmis Mus.
Så nu er mor og børn tjekket og mormis/ouna har fået sin obligatoriske oxytocininjection og calcium…efter devisen det er bedre at forebygge end helbrede [smilie=hate-tunz.gif]

Trist med den fjerde, men stort tillykke med de ander sunde, raske mislinger! [bigloony] [bigloony] Glæder mig til billeder. [bigloony]

Stort tillykke med de små nye -føzda

Glæder mig til at se -foto

Enig -thumbs osse mig

Ih, stort tillykke med de 4 små livligheder. Trist at høre med nr. 4.

Tillykke med de 4 garanteret skønne skønne bamser… -forelsket -forelsket -forelsket

STORT TILLYKKE med bebserne -partytime -bananer

Tak skal I have… [bigloony]
bebserne er lige vejet…de har taget 8,9,10 og 13 gram på HVIS man tager i betragtning den mindste stadig vejer mindst…jeg kan nemlig ikke se forskel -shhhh -høhø
Men det kommer…dette kuld er INTET imod eksempelvis mit E-kuld…der var 6 sorte non agouti drenge (og Emmelig…blå non agouti pige) Da kom operation mærkning på banen…de var jo end på en sort prik [smilie=hate-tunz.gif] så en var klippet i hårene på halespidsen, en anden på bagbenet…en ved haleroden en på forbenet og en midt på halen…og en der ikke var klippet…det var jo en mærkning i sig selv NÅR nu alle brødrene VAR klippet.
Disse har jo striwerne jeg forhåbenlig hurtig kan genkende den fra hinanden på…allerede en af dem er lysere i hovedet end de andre og de har jo også to køn…så no problemos -høhø

Stort tillykke med mislingerne -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Tak Helen…din smukke blå dreng er jo blevet…ja hvad er han egentlig blevet…jeg skal tænke mig om. Hans far er mislingernes morfar…han er halvonkel eller noget andet… i familie er han i hvert tilfælde -høhø

Iiiihhh stort tillykke med de 4 nye vidundre -lazykitty -lazykitty -lazykitty -lazykitty

Jeg er rigtig ked af at læse, at den ene havde åben bug -ked

Jeg glæder mig meget til at se billeder af dem -bananer

Der skal nok komme billeder -forelsket Men den lille familie skal lige have fred og ro. Ouna er faomidabel i sin morrolle…intet mindre, men alt andet var også kommer bag på mig. Nu har jeg så også været med til hendes fødsel og hendes mor’s…og både mormor og olde var fantastiske mødre. Ikke at det behøver 100% at være en sikkerhed, men jeg havde ydermere det faktum at hun allerede i en alder af 8 måneder udnævnte sig selv til mor da mit Q-kuld så dagens lyd OG igen da R’ene var her.
Hun har været ude af kravlegården 1 gang (om hun har vlæret det inat vides ikke) og det er også fuldstændig som Habibi/hendes mor og olde/lulu opførte sig. Kan huske Habibi ikke var på kattebakken før 3 dage efter fødslen…jeg var faktisk lidt bekymret (og håbede jeg blot ikke havde set det), men den tissetår hun lavede efterfølgende MÅ have været 3 dage gammel…den gar så stor jeg ikke kunne have den i skovlen [smilie=hate-tunz.gif]
Ouna er også ud af 9…så Habibi havde pludselig plads til store tissetåre igen -høhø
Vi har nu taget yderligere på…så vi vejer 117, 132, 139 og 143 gram…det er omkring 20% vægtforøvelse på under et døgn -what det er fisme godt det ikke er mig -høhø
Det ER 2 drenge og 2 piger og jeg tror faktisk de er sortsilverblotchedtabby alle 4.
De er blevet køsset på…det er nemlig noget der SKAL læres…deres mor kan så skal de også. Ouna kommer nemlig hoppende op på skrivebordet sætter rumpen mellem mig og tastaturet…kigger på mig og sætter hovedet på skrå…OG SÅ er det jeg skal køsse…sødt ikke? -forelsket

Til lykke!!!

Enig -thumbs osse mig[/quote]

Enig -thumbs [oregonian_bear9.gif]

Haha hun er da ikke til at stå for.

Min Chili er på samme måde… jeg ELSKER det!

Jamen så må de mislinger da være ekstra smukke -høhø [oregonian_bear9.gif]

Stort Tillykke med mislingerne. Dejligt at det hele er gået så godt bortset fra den med åben bug -blåblå Og sikke de tager på :smiley: Glæder mig til at se billeder af vidunderne -thumbs

I skrivende stund ligner de kornfede mus…med striber på -høhø
Men de hænger også i en babs konstant.
Jeg vil gætte på, de om 2 døgn har forøget deres fødselsvægt med det samme…det er helt vildt.
UH hvor jeg glæder mig til de får øjne -forelsket

Og jeg glæder mig til billeder -forelsket

Så har den største af pigerne fået øjne. Jeg kørte akut ud til en missefødsel i aftes og kom hjem ved 1-tiden…da havde hun ikke antydningen af det mindste smule åbning i nogle af øjnene, men da jeg stod ved halv 9 tiden havde hun to næsten fuldt ud åbne øjne…det går fisme hurtigt.
KUN den mindste vejer under 200 gram. Inden dagen er omme har de øget deres vægt med det samme som deres fødselsvægt. Men de hænger også konstant i en babs. Ouna var dog lige ude i haven og nyde en kylle…men så sov de blot og så vokser men jo [smilie=hate-tunz.gif]
Har taget nogle ret dårlige billeder…det ER svært når de som sagt hænger fast i en babs konstant