Så føder min saffegøj meget snart!

Godmorgen folkens:stuck_out_tongue:

Nu er der kun 1 uge tilbage til Saffe har termin!!! :wehuu:
Glæder mig bare helt vildt! Det er vores 2.kuld, men da jeg selv blev gravid sidst vi havde killlinger, er der altså gået et par år, før vi havde tid og overskud til at fylde huset med killinger…
Ville ellers have smidt et billede ind så der kunne gættes på antal og køn… hihi men har ikke lige billederne her… kan være jeg kan få nogle ind senere… :slight_smile:

Nå men ville egentlig ikke rigtig noget med mit indlæg, bare dele min glæde over den kommende fødsel!! :ups::smiley:

Godmorgen til dig

Kan godt forstå, at du glæder dig, det er jo en stor oplevelse, der venter.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

nujiii hvor dejligt…

Ja kan slet ikke vente… Hun har taget 3 kg på!:uha:

:uha: TRE kilo…det er da helt vildt.
Det meste jeg kan huske var Lulu der tog 2.2 kilo på og der kom 7 store mislinger. Den største vejede 149 gram :rock:
Håber du har modermælkserstatnig i huset OG en eventuel anden opdrætter der også har en nybagt mor i baghånden

hehe jeg er nu heller ikke helt sikker på den vægt… for det er vores wii maskine vi har vejet med… og den kan godt svinge lidt… Men ja er ved at gøre det hele klar… hendes mor fik 5 og det er vist det normale antal i hendes slægt… men jeg forsøger at lave online fødsel hvis muligt… :slight_smile: